04/04/2009

En utfordring fra Randi*


For en tid tilbake fikk vi en utfordring fra Randi, en nydelig jente som jeg studerte drama med. Den lød som følger:

1. Log on to your photos on your computer
2. Open folder number 6
3. Find photo number 6
4. Post it here and write something about the photo
5. Send this challenge to 6 fellow bloggers.

Da jeg begynte å lete i mappene våre, var det dette bildet som dukka opp. Bildet er fra den dagen Jonathan ble født; vi står i heisen på vei opp til fødestua. Jeg hadde noen skikkelig kraftige rier, og Thomasen var en supermann og hjalp meg gjennom dem! På dette bildet trodde vi at vi skulle rett inn på fødestua, men da vi kom opp viste det seg at det var fullt der, og at vi måtte sitte to timer på gangen...ikke akkurat stedet å sitte når du har rier fra ville H!! Men vi overlevde det også, og ut kom verdens vakreste Jonathan*

Så nå sender jeg denne utfordringen videre til andre bloggere. Moro å se hva slags bilder som dukker opp*

3 comments:

  1. Underrubriken, vart kommer det ifrån? Min kära älskar fotboll och han brukar säga något om det. Men jag lyssnar aldrig =) Liverpool?

    ReplyDelete
  2. å det var kult actionbildet da :) Lillemann skulle ut, håper vi kan treffes en dag så jeg får hilse på skjønningen deres. Stor klem randi

    ReplyDelete
  3. Så fin blogg, og så skjønn liten gutt. Fant deg gjennom Kari-Anne.Og scrollet meg akkurat gjennom Jonothans liv. Artig.

    ReplyDelete