07/05/2009

Flinkingen*


Jeg må bare skryte litt av lillemannen vår - han er så flink! Kveldene våre går på skinner- hver kveld (bank i bordet!)*
Han spiser grøten sin med stor entusiasme, og legger seg med et stort smil om munnen- på eget rom! Så ligger han kanskje
og prater med seg selv et kvarters tid, før han sovner med løven sin godt trykket mot kinnet. Og så sover han..og sover, og sover og sover!
Helt til neste morgen- i allefall i natt og i går natt. Mamma`n øyner et håp om å slutte med nattamminga!

6 comments:

  1. Bloggen din gir meg skikkelig lyst på barn! :) Jonathan er en av de søteste små søtinger jeg har sett på lenge altså. Heldige dere er!

    Ha en fin torsdag videre, snart er det helg... :)

    // Heidi Lois

    ReplyDelete
  2. Flinke og søte Jonathan!

    ReplyDelete
  3. !
    Det hørtes fantastisk deilig ut! Nå knøt det seg litt i magen her, skulle så gjerne hatt det sånn selv! Her tar leggingen gjerne en hel time, og alltid med gråt! Sukk&stønn!

    Nyyyt det!

    Hilsen en snikbloggleser ;)

    ReplyDelete
  4. Det er deilig når de begynner å soise litt fast føde;)
    Johanna har og begynt å spise litt grøt - synes det er veldig godt! Og så blir de gode og mette!

    ReplyDelete
  5. *heidi l: koselig at du liker bloggen vår. jeg må nesten si meg enig i at han er ganske så søt, ja;) fin dag til deg også*

    camilla: vi sees i morra!

    Lille knirk: det kommer! vi har hatt våre kvelder med gråt vi også, for å si det sånn! jeg burde sikkert ikke ha skrytt av det på bloggen, for nå har jeg sikkert jinxa det;)

    kat: moro med grøt! fine ungene dine* og hurra for sarah som har hatt bursdag*

    vigdis*

    ReplyDelete
  6. Jeg sier bare: søt.no

    ReplyDelete