03/09/2009

*10 ting jonathan har litt vanskelig for å forstå om dagen:


* 1. hvorfor er ikke alle like blide som meg kl. 05.30 om morningen?
2. hvorfor kan jeg ikke spise bananer og nektariner til hvert måltid?
3. hvorfor kan jeg ikke få pupp i barnehagen?
4. hvorfor må jeg sove akkurat kl.12 i barnehagen?
5. hvorfor får jeg ikke puste gjennom nesa for tida, og hva er alt det
gule og slimete greiene som renner ut av den?
6. hvorfor må jeg ligge på det kjedelige stellebordet når jeg skal skifte bleie?
7. hvorfor kan jeg ikke spise sand og steiner?
8. hvorfor sier dere NEI hver gang jeg tar på ledninger og stikkontakter?
9. hvorfor kan jeg ikke putte fingrene mine i dørsprekken og dytte igjen døra samtidig?
10. hvorfor detter jeg på rompa hver gang jeg prøver å gå?

det er ikke alltid så greit å bare være ti måneder...*

5 comments:

  1. Veldig moro å være med og hente deg i barnehagen idag, Jonathan! Du er TOPP! Klem fra Tante Vibeke

    ReplyDelete
  2. Sant at det kan være vanskelig å komme på noe å si på dessa bloggene, men drar godlinja til far min: "Stay focused, my son, så vil alt bli forståelig etter hvert".

    ReplyDelete
  3. *vibeke: topp at du blei med å hente lille j! ikke lenge før jeg overlater det ansvaret til deg hver dag;) *klem

    spencer:vise ord fra en vis mann!

    lasse: ganske så fantastisk, ja! dere har jo den søteste jenta i verden, da* og snart en liten gutt i tillegg- tenk på det:)
    hils jentene dine- så håper jeg vi sees snart*

    vigdis*

    ReplyDelete
  4. Hihi. Dette fikk meg til å smile.

    ReplyDelete