02/09/2009

*2.september for et år siden..


..så jeg sånn ut! tjukk og god, og med tusen sommerfugler i magen
(+ jonathan, selvfølgelig!). jeg var så spent på hvem den lille mannen
som hadde tatt plass inni meg var. ville han like meg? ville jeg like han?
hva om jeg ikke klarte å ta vare på han? tusen tanker surra rundt og rundt i hodet mitt.
2.september i år så vet jeg hvem den lille mannen er. han er jonathan-
den skjønneste lille gutten i verden! han som drar seg i øra og i krøllene
når han blir trøtt. han som elsker å snurre på de blå knottene på kommoden.
han som vet at han ikke får røre høyttalerne til pappa, men gjør det alikevel
og sier "neineinei". og jeg vet at han liker meg. og jeg vet i alle fall at jeg liker
han- bedre enn noen annen, faktisk! og jeg vet at jeg klarer å ta vare på han, og
jeg elsker å gjøre det*

11 comments:

  1. Så fint skrevet. Dere er nydelige, begge:)

    ReplyDelete
  2. støtter.
    nydelig opplegg.
    blir keen på å smelle kjærringa mi på tjukka jeg gitt.

    ReplyDelete
  3. Nydelig skrevet, da! Vidar fikk tårer i øynene, hehe! Ser ut til at alt står bra til, men hva var dette med budrunde og hus?! Er husjakten i gang?
    Klemmer fra Fjeldborg

    ReplyDelete
  4. Så fint skrevet... Foreldrerollen er stor og noen ganger litt skummel, men vi klarer det jo bra?!!
    Idag tenkte jeg på dere, for jeg var nesten sikker på at jeg så dere på Ica på Storo, var det dobbeltgjengeren eller var det dere tro? Skulle jo selvsagt ha spurt, men kom ikke så langt før det var sent :)
    Sånn går det når man er blogger vet du, føler at man kjenner hverandre bitte bitte litt ;)

    ReplyDelete
  5. *nadja: takk!!

    *espen:bare å få smelt a på tjukken- moro med sånne småttiser! tror hun hadde kledd en sånn stor mage;)

    *camilla: lenge siden sist!

    *ingrid: jepp- vi er på jakt etter hus! kikka på et perfekt hus på grefsen, men ble overbydd..kjipe greier, men drømmehuset dukker vel snart opp*hils husfar!

    *ellen:vi var på ica på storo idag, så da var det nok oss;) ser du oss igjen, så kom bort å si hei- det hadde vært gøy*

    vigdis*

    ReplyDelete
  6. Fina! Og kult bilde med ramme:)
    Og vakre ord fra mor.
    klem/H

    ReplyDelete
  7. Hihi, så gøy, men det hadde vært enda mer kjekt om jeg bare hadde sagt hei med en gang! Vi bor kanskje ikke milevis ifra hverandre, så hvem vet, kanskje vi sees igjen?
    Uansett så kommer jeg til å fortsette å titte innom den fine bloggen din, masse fine bilder, gode ord og ikke minst en herlig vakker gutt ;)

    ReplyDelete
  8. Enn så fort tiden går. Har en 4åring (!!!!) i disse dager selv, og jeg vet, om 2 år er det skole tid. Surrealistisk å gå gravid, men du å du så flott du var.

    ReplyDelete
  9. Å, det var fint skrevet!

    ReplyDelete