04/09/2009

*fredag!


*fredag gir meg alltid en god følelse! en hel helg ligger foran oss
som vi kan fylle med hva vi vil-det er digg*
akkurat nå følger thomasen jonathan i barnehagen, og jeg manner meg opp
til å starte på fredagsrengjøringa..den blir kjapp i dag for jeg har tonnevis med
skolearbeid å gjøre også.
senere i dag kommer mormor og bestefar, og de skal være her hele helgen, det blir koselig*
i kveld skal jeg på jentemiddag til martha og thomasen skal i
et 30 årslag, så besteforeldra får være barnevakt-
det er nok ikke dem i mot for å si det mildt*
fin helg til alle*

bildet er forresten fra antibes i april- dit vil vi tilbake snart!

3 comments:

  1. det regenr tett i trøndelaget. slike bilder bringer sommerminner tilbake. ha en super fredag!

    ReplyDelete
  2. ukas klart beste dag! Takk for at du minnnet meg på det. God helg!:)

    ReplyDelete
  3. nyt helgen :)

    ååhh.. ikke så lenge siden Vince & jeg var i Antibes da - men kunne helt klart reist tilbake ! Jeg kjenner noen med fine leiligheter til utleie.... ;)

    ReplyDelete