25/10/2009

*i farta!


som jeg har nevnt tidligere så har jonathan begynt å gå. her er
han i farta i parken før i dag. vi trossa regn og vind, og koste
oss i alt høstløvet*
han hadde forresten ikke fått med seg at klokka ble stilt i natt, så han
våkna blid og glad kl. 05.30 til morran i dag. heldigvis så var det thomasen
sin tur å stå opp med han, så jeg fikk ligge å dra meg til 08.30-luksus*
i dag har liverpool knust manchester united, og gutta hadde guttehangout
med hjemmelaga hamburgere og kamp. jeg var i kjempekoselig bursdagslunch
hos martemor som ble 28 år- hurra for deg, vennen!

6 comments:

  1. Se her, ja! Greit å få bildebevis på denne påståtte gåinga. (Det er ikke alltid man kan stole på stolte mødre.) Også så fin dress! Helsing frå Bergen.

    ReplyDelete
  2. Han er så fiiiiin - og flink! Høres ut som dere har hatt en fin søndag, tross drittvær:) Heidi♥

    ReplyDelete
  3. Åå se på deg da! Flinke søte stor-gutt Jonathan :) :) :)

    ReplyDelete
  4. Takk for gratulasjon her også min venn:) Klem

    ReplyDelete