21/10/2009

*livstegn!


*et lite livstegn fra meg som sitter neddynka i skolearbeid-
derfor mitt fravær i bloggverden! men innimellom all sykdomslæra
som skal pugges, så har jeg funnet tid til å lese alle de fine bloggene
jeg pleier å følge med på, og jeg må bare si:dere er så fine! blogging
er gøy;)
en liten oppdatering fra grünerløkka: vi hadde en fantastisk helg! jeg rakk å
lese masse, spise middag og drikke vin med fine venner, SOVE lenge + være god kjæreste*
alle disse tingene hadde det skorta litt på i det siste, så det var godt å komme litt i balanse igjen*
savnet etter lille j var der hele tiden, men det gikk overraskende bra! han hadde
det helt fantastisk på kongsberg, og var bare et stort smil da vi fikk han tilbake på søndag.
jeg har foresten glemt å fortelle at han har begynt å gå! artig å se en liten stubbe på knappe
80 cm vagge rundt. stolt mamma, for å si det mildt*
bildet er forresten fra operaen for ca. et år siden-dere kan skimte den store magen min i vinduet.
fin dag til alle!

5 comments:

  1. Ha en fin dag du også, det er utrolig hva skole krever! Hvilket år er du på? Er det ikke deilig å bare være kjærester og sove lenge!? Ekstra godt og se igjen den lille. W.klem

    ReplyDelete
  2. så søt du var med magen :):):)
    tenk at lille j har begynt å gå!

    ReplyDelete
  3. Koselig med en oppdatering! Høres ut som en flott helg, veldig godt med litt tid til det "forsømte" av og til. Og så godt å se J igjen over helgen tenker jeg:) Så flink han er blitt som går! Ja, det er artig se de små menneskene stabbe rundt, og utrooolig søtt!♥ Artig bilde av dere ved Operaen.Når jeg så det lille bilde på siden i bloggen min, så det ut som dere danset;) Ha gode dager! Klem H

    ReplyDelete
  4. Gratulerer med en ny fotgjenger i familien! Så moro:) Hørtes ut som dere har hatt ei perfekt helg. Lykke til med alt skolestresset. Jeg vet akkurat hvordan du har det!;)

    ReplyDelete
  5. *wanja:jeg er på siste året på sykepleien. er glad i å studere altså, men nå skal det bli godt å bli ferdig!

    nadja: takk for det- følte meg ganske fin med stor mage også;)

    heidi: artig at det så ut som om vi dansa! å se herr og fru reisæter danse er et skjeldent syn- ikke akkurat danseløver noen av oss;)

    en-to-tre:takktakk! stas med en
    fotgjenger! lykke til med skoleting du også*
    vigdis*

    ReplyDelete