07/10/2009

*sånn går no dagan, ja!


her i huset flyr dagene forbi fortere enn svint! thomasen jobber
masse, lille j koser seg i barnehagen og jeg enten skriver, leser
eller er på skolen. hybelkaninene hoper seg opp og det blir aldri
helt ryddig i leiligheten uansett hvor mye jeg går og plukker. noen
som kjenner seg igjen?
kveldene burde strengt talt også bli brukt til skole, men som oftest
er det mer fristende å lande på sofaen etter at jonathan har lagt seg.
spesielt nå som vi også endelig har begynt å se på mad men- for en serie!!
beste jeg har sett på lenge-anbefales på det sterkeste*
bildene er forresten fra vestlandsturen vår i sommer.

4 comments:

  1. som om jeg skulle sagt det selv. Og det inklusivt mad men. <3

    ReplyDelete
  2. jeg vet. helt utrolig, også. kaostilværelsen. vi har kjørt dvd-løpet siden jeg ble gravid og mindre mobil, og det er det eneste som funker, i og med at man aldri kan planlegge å få med seg noe som går på et bestemt tidspunkt på tv..men vi har vært helt fortapt i the wire. så utolig lite glamourøst men så bra. men jeg lovte meg selv å begynne på mad men etter den 5 og siste sesongen av the wire som gjenstår.men nå har geir leid sopranos på bib også..ah,tidsklemma.

    ReplyDelete
  3. Takk for koselige kommentarer hos meg, det er så kjekt å "bli kjent" med, og få hilsner fra andre bloggere rundt om i landet. Og ikke minst er det gøy å følge med på andres hverdagsliv i ord og bilder. Jeg ser at vi er opptatt av, og driver med mye av det samme. Jeg jobber fulltid og tar en master ved siden av og har konstant dårlig samvittighet for studiene. Og huset... og alt sammen. Men så er sofaen så god ja:) Så JA, jeg kjenner meg igjen!
    Skjønne bilder av dere!♥
    Klem fra Heidi

    ReplyDelete