21/11/2009

*playdate!



i dag har vi hatt en koselig playdate med fine tereza og
nydeligste max! nå sitter jeg med hodet begravet i litteratur
om hjerteinfarkt(deprimerende lesning!), og jonathan sover i vogna.
i kveld er det finalen i "skal vi danse", og det gleder jeg meg veldig
til! ikke fordi jeg er interessert i programmet eller hvem som vinner, men fordi det
er siste lørdagen thomasen skal farte opp til nydalen for å fotografere.
nå er jonathan og jeg lei av å ikke ha thomasen hjemme på lørdagskveldene!
fin lørdag til alle*

2 comments:

  1. Du har så koselig blogg:-)
    Og lille Jonathan er skjønn! Det er så artig med disse små, de fyller dagene med så mye fint, og det er så artig å prøve å se verden fra deres side. Jeg tror foreksempel at jeg aldri har lagt merke til så mange hvite varebiler som nå, for Kasper har helt dilla på dem;-)

    ReplyDelete
  2. *takk for det, og i like måte!! er støtt og stadig innom. ja, det er så gøy med de små- jeg har også blitt veldig oppmerksom på ulike biler i det siste;) *vigdis

    ReplyDelete