12/11/2009

*utsikt!


slik ser min utsikt ut akkurat nå. sitter og leser til sykdomslære-
eksamen før jeg skal på kveldsvakt på sykehuset. snille tante v skal
hente lille j i barnehagen. glad for at vi har så mange som stiller opp
og passer jonathan i disse dager! det er litt av en kabal som skal gå opp
med jobb, praksis, eksamenslesing,sykdom, barnehage +++. men det har
gått strålende fram til nå, og jeg satser på at det gjør det framover også*
kjenner at jeg gleder meg som en unge til juleferien- da skal vi ikke
gjøre annet enn å slappe av og kose oss* fin torsdag til alle!

3 comments:

  1. Det ser og høres kjent ut det der. Utrolig stress sånn rett før eksamen eller elvering av oppgaver, men oj, så deilig etterpå:) Lykke til med innspurten! Klem Heidi

    ReplyDelete
  2. Så flink du er! Ja, juleferie blir digg, bare masse kos...
    Jeg driver og rydder og pakker oss ut av leiligheten, vi er jo husløse i 5 uker! Blir litt stressa av det sjøl...

    ReplyDelete
  3. Så fine farger! Så ut som en fin leseplass du har der. Lykke til! Godt med gode hjelpere som får hverdagen til å gå rundt innimellom.

    ReplyDelete