22/01/2010

*kreativ blogger!


hun utfordret meg samtidig til å fortelle sju ting om meg selv, so
here goes:
  1. jeg spiser alt, bortsett fra bananer-jeg hater bananer!
  2. jeg har drevet med synkronsvømming i mange år, og elsker vann!
  3. jeg har mer eller mindre vært sammen med thomasen siden 1997!
  4. jeg baker sykt gode kanelsnurrer!
  5. jeg kan bare ha avskårne blomster for jeg dreper alt annet!
  6. jeg synes jonathan er den vakreste lille skapningen i hele verden!
  7. jeg er ekstremt utålmodig og vil ha alt ferdig på null komma niks!
jeg sender awarden og utfordringa videre til disse flotte damene:

ha en fin fredag*

10 comments:

  1. Haha. Akkurat da jeg leste punkt 1 spiste jeg opp bananen min ;-) Hurra for kjærlighet og laaange forhold. Jeg har vært kjæreste med Sølve siden mai 1998.

    ReplyDelete
  2. Nei! Kommenterte akkurat over her. Nå så jeg at du har jaggu gitt den videre til meg! Takk kjære du. Og mange spennende ting du deler om deg selv her synes jeg. Er svært overrasket over bananen. Hmmm, merkelig. Men takk! Må tenke litt på hva jeg skal fortelle om meg selv kjenner jeg.

    ReplyDelete
  3. Tusen takk! Hihi, jeg fikk denne i forgårs også, så nå MÅ jeg bare se til å komme igang med innlegget:) Imponert over synkronsvømminga, er det virkelig sant?! Eksotisk, Vigdis!
    Fredagsklem fra sofaen (er syk igjen...)

    ReplyDelete
  4. Hei! Har du en god kanelsnurreoppskrift du vil dele da kanskje? jeg elsker kanelsnurrer nemlig:-)

    ReplyDelete
  5. love the look , wonderful & cool

    ReplyDelete
  6. Å takk, kjære deg! Så stas! Skal kaste meg over oppgaven straks. P.S. du var en utrolig kul og vakker gravid kvinne, Vigdis!

    ReplyDelete
  7. Hahah, synkronsvømming var min drømmesport, når jeg var liten. så vakkert!

    ReplyDelete
  8. Hei, og fin blogg! Kanskje du vil publisere kanelsnurroppskriften ved en passende anledning? Bursdag, og tom, tom, tom for ideer og oppskrifter!

    ReplyDelete
  9. Falt pladask for bloggen din! Herlige bilder, likte spesielt bilde av deres egen lille Titten tei, kjempeSØT! :) Vil gjerne følge deg videre så har lagt deg til i blogglisten min :)

    ReplyDelete
  10. Åh for et hææærlig bilde btw!!:)

    ReplyDelete