18/01/2010

*lesekrok!


egentlig trenger vi mere skap, hyller og liknende i leiligheten, men jeg
har en tendens til å lage koselige lesekroker der skapa og hyllene burde
stått-til thomasen store frustrasjon! men det finnes jo ikke noe bedre enn
et herlig sted å lese,eller hva?! akkurat nå sitter jeg her og pløyer meg gjennom helse-
personelloven og pasientrettighetsloven. høres kanskje kjedelig ut, men
herregud så gøy det er når jeg kan gjøre det i den gamle senga til min tipptipp
oldemor*
god mandag!

8 comments:

  1. Akkurat vært inne og stemt på deg, Vigdis. - Og på Pia som er nominert til Årets morsomste mammablogg. Hun snublet over bloggen min for litt siden og fant ut at det var noe kjent med meg. Vi var hybelsamboere tidlig på 90tallet i en skikkelig stusselig kjeller på Elverum mens vi studerte på lærerhøyskolen. Det er gøy å finne gamle kjente. I LIKE lesekroken din! My cup of tea ;). Det er et eller annet med disse byleilighetene som jeg dras mot.

    ReplyDelete
  2. Haha - kjenner til "problemstillingen" - det estetiske og koselige går gjerne foran det praktiske, men jeg prøver å ta meg sammen! Så veldig koselig ut å sitte der og lese da - en herlig krok som garanetert stimulerer til god læring ;)

    Kos deg!!

    Klem Lycheli

    ReplyDelete
  3. Herlig lesekrok du har laget...
    Kjenner til problemstillinga ikke alltid like lett å tilfredstille alle krav, kos har tendens til å gå foran det praktiske her også...
    Åhh så morsomt at du er nominert, må jeg ta meg en tur å stemme, tenkte å gi en stemme til heidi i fru fly også...
    ha en super uke
    klem victoria

    ReplyDelete
  4. wondeful place for reading and co

    ReplyDelete
  5. Helt klart mye mye koseligere å lese når leseplassen er koselig ;o)

    ReplyDelete
  6. Hei fant deg hos Minimill.
    Ble veldig inspirert av de fine bildene så jeg måtte ta turen innom deg og det var det virkelig verd!
    Knallfin blogg du har!
    Skal nok føge med på dine sysler framover.
    Ga deg min stemme på Foreldremanualen ;O)

    Smil far Linda

    ReplyDelete
  7. Ååå, her vil jeg sitte og lese! og lille J kan godt komme å lage en grimase av og til, også. Har stemt på der( 3 ganger! fra forskjellige maskin;)) og promotert. Man blir glad i andre medbloggere, unabloggen er ett år, og jeg er glad jeg oppdaget bloggeboblen. Og dere, skjønne Vigdis! Hurra!

    ReplyDelete