16/01/2010

*lørdag!


du får ikke mer moro enn du lager selv!! god lørdagskveld fra
oss to! *

8 comments:

  1. Søtinger. Grorudpalmen kledde dere veldig godt:) God lørdagskveld!

    ReplyDelete
  2. Herlig... Søte dere er....
    Og sant som du sier....
    Ønsker dere en finfin helg vidre..
    klem victoria

    ReplyDelete
  3. Hei igjen ;) ho var ikke s[ glad i det de første gangene, men fortsatt å gi ho litt og nå elsker ho det akkurat som sin mor.... De sier jo det at barn må prøve ting 7 ganger for å finne ut om de liker det... Så jeg prøver alltid ting ofte... Ho ble 2 år i november..
    Han din er 1år?
    klem

    ReplyDelete
  4. Hihi..To søte småpiker...:) Ha en strålende helg! KLem Heidi

    ReplyDelete
  5. Grorudpalma ja, det var det jeg sa! Den kommer sterkt utpå vårparten, så det er fint å trene litt hjemme først.

    ReplyDelete
  6. Priceless! Dere er så utrolig søte!! Nå må vi ses snart! Mwah! :o*

    ReplyDelete
  7. Søta, jeg elsker dine innlegg, jeg også! Og denne hårtrenden, tror jeg blir en hit til våren.(Med kjole og røde strømper.) You nailed it, girl! Og L.J.!

    ReplyDelete