14/01/2010

*v+t!


det ble bowie og ikke bacheloroppgave i dag, og så ble det om-
møblering og ikke baking!
laget en ny liten lesekrok-kan vel aldri få nok av dem?! denne
veggen har ikke hatt noe funksjon i leiligheten, men nå har den blitt
hjem for disse flotte bokstavene jeg kjøpte her. er inne på tanken på
å male dem, men enn så lenge forblir de lysegrå. jeg har stoldilla, og
mange forskjellige står på ønskelista. men uansett hvor mange stoler
jeg får i hus så vil alltid dette være favoritten- arvegods fra verdens
beste og mest savnede mommo*

7 comments:

  1. Hehe så moro å se, det ble døds STILIG, Vigdis;)

    Fint sammensatt av deg, jeg elsker de "lotus" bollene til GpK. Den lille blå du har ved siden av &. For ikke snakke om bokstavene, hehe.

    Dere har en ordinal og knalltøff stil i leilighet.

    Klem fra Janne

    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  2. Kuuuuuuult. Tenkte akkurat samme tanken som deg, om å male bokstaven. Jeg synes faktisk de er kule i den fargen de er i. Og jeg må si at disse passet perfekt inni den kroken.

    Det kan være at jeg maler min B ettervert, men foreløpig må den være som den er, den er litt sånn passelig slitt i kantene, og det liker jeg. Visste du at de har stått for TØNSBERG TORV?

    God natt klem fra Minmill som skal legge seg nå....

    ReplyDelete
  3. *I LOVE IT!* Kjempefin lesekrok! ;o)

    ReplyDelete
  4. Fy farsken så stilig!!!
    Har sett bilder frå bloggen din hos Minmill - det ser heilt fantastisk flott ut hos deg :)
    Denna bloggen skal eg følgja.
    Eg har bestilt meg ein stro R frå samme dama. Satsar på å ha den i hus neste veka.
    Ha ei fabelaktig helg!
    Helsing Kmaille

    ReplyDelete
  5. Kjære Vigdis. Bokstavene er F.A.N.T.A.S.T.I.S.K.E! Herreminhatt! Og mange andre flotte poster fra deg de siste dagene. Veldig moro å se, som vanlig. Leiligheten deres ser så bra ut. Helt imponerende gjennomført. Og så moro å se at du får så mye omtale og respons her inne nå. Det fortjener du:) Ha en fin kveld fine du! Klem fra Hildesus

    ReplyDelete
  6. GREAT! i collect letters! have a lot at my home...

    ReplyDelete