04/03/2010

*arvegods!






































gammelt bilde, liten jonathan. men jeg måtte bare vise bildet av denne fantastiske
barnestolen vi har arvet fra thomasen sin familie. perfekt form og perfekt farge! den
danker ut alle nymotens barnestoler, selv om de kan være fine de også. når han vokser
ut av denne, så hopper han over i min gamle tripp trapp stol fra stokke. arvegods er gull!
flere som har flotte arve- eller loppisskatter de ikke kunne vært foruten?!
nå ruller jeg ned rullgardina, overser det vakre været og skriver litt til* fin torsdag!

12 comments:

  1. De stolene er geniale! Vi har en fra jeg var barn, i herlig 70-talls brunt. Ypperlig til både spising og leking. Morsomt bilde med design-ikoner i bakgrunn, foresten :-) Vipp, Selton og Kitchen Aid. I like your style!

    ReplyDelete
  2. Ja, de stolene der er smarte. Jeg er stor fan av slike multifunksjonelle møbler. Vokste opp med Tripp Trapp jeg også :-)

    ReplyDelete
  3. Hej!
    Kom tilfældigt forbi, sikke en fin blog du har og hvor er han skøn din Jonathan ; )

    ReplyDelete
  4. Hei frøken :)

    Ingen barn i dette nabohjemmet enn så lenge, men jeg har tenkt tanken mang en gang. Barneseng skal jeg låne fra gjesterommet til mormor og morfar, vogga som alle i familien har ligget i og gjerne en vogn som ikke er av de nymotens 3-hjuls. Får se om jeg er så "romantisk" i tankegangen når ting må være praktisk. Men men ;)

    Håper du får en produktiv dag med masse skriving, bacheloroppgave er heldigvis historie for min del :)

    Klem

    ReplyDelete
  5. Å, en sån där stol hittade jag i soprummet nyligen, såg helt ny och fin ut. Plockade med mig den hem såklart. En vänninas lilla Lilly fick den.

    Söta barnet :)

    ReplyDelete
  6. husker vi også hadde en sånn hjemme. jeg dreiv å kjørte lillebroren min rundt i den:)

    ReplyDelete
  7. Arvegods er gull!
    Lillegutt har arvet en stol som
    tippoldefaren hans har laget.
    Lillegutt er oppkalt etter han så det var
    ekstra stas å få den!
    Den må blogges... ;)

    Lykke til med oppgaven!

    ReplyDelete
  8. ja, de stolene der er fantastiske.
    husker jeg hadde noe alla i brun "plastikk", som også var gyngestol. elsker den:)

    ReplyDelete
  9. Den er kjempefin :) og så smart at den kan være i to posisjoner!
    Arvegods er supert, jeg og søstrene mine brukte en sånn, og nå har min Oliver arvet den :)Den har jeg pusset opp litt, hehe. Jeg har et innlegg i bloggen min som jeg har kalt "pimp my chair", der kan du se den :)

    ReplyDelete
  10. Herlig bilde av lille gutt, og er jo så herlig med arvede møbler og ting fra barna var små, selv har vi en fantastisk nattlampe som er fra min mann var liten, som jeg også blogget, er så herlig med ting det ligger mye minner i....
    Klem victoria

    ReplyDelete
  11. ingen søte små her i huset heller, men gubben og jeg sover godt i arvet seng :)

    regner med det blir et helt hus av gullskatter å arve på hjemgården etterhvert, med alt fra barneseg til flotte skjenker og hjørneskap. Enn så lenge er jeg meget glad med å få beholde mine kjæreste besteforeldre og at vi får bo på andre steder i landet noen år til :)

    ReplyDelete
  12. Arvegods er gull verdt! Vi har tripptrapper fra barnehagen her, de skulle bytte til noen andre og ga bort alle stolene. Det angrer de på i dag, for de nye stolene er visst noe herk;) Koselig blogg du har!

    ReplyDelete