08/03/2010

*drømmen om en bred vinduskarm!



helt siden jeg var liten har jeg drømt om brede vinduskarmer! vinduskarmer jeg kan fylle med puter og sitte med en kaffekopp
og en god bok.for en romantisk tanke! de vinduskarmene vi har nå er ikke brede. med litt godvilje får jeg kanskje pressa
ned halve stjerten min, men jeg sitter ikke behagelig, og det blir i alle fall ikke særlig romantisk. men jonathan, han får
plass til sin søte rompe, så han lever ut mammas drøm i mens hun venter på bredere karmer(eller slankere rumpe)!

9 comments:

  1. Akkurat samme drøm hadde jeg da jeg var liten og den har jeg enda. Heldige Jonathan som får plass :-)
    Klem

    ReplyDelete
  2. Har den samme drømmen, men mine er heller ikke så brede....
    Heldige lille jonathan med den søte lille stumpen som får plass ;)
    og gratulerer masse med dagen til deg...
    klem victoria

    ReplyDelete
  3. Jeg tenkte akkurat samme tanken i helgen da Marie satt i vinduskarmen på rommet sitt!!! Det ser så herlig ut:) Håper du er i mål, eller nesten i mål med oppgaven nå! Klem Heidi

    ReplyDelete
  4. Jeg stemmer for bredere karmer, du får heller kjøpe en mdf(haha, det er det det heter, sant?)-plate og spikre den opp, så kan du kose deg i karmen du også ;)

    ReplyDelete
  5. for et nydelig bilde. jonathan er jo bare nydelig. og de håndledda der er jo bare helt til å smelte av. Mine barn hadde også sånne, men selv minsta på 2 og et halv har vokst ut av dem! :) Men bilder lever videre. og det er herlig.

    fin spiseplass dere har. Ruger på et samleinnlegg om spiseplasser inne hos meg. greit at jeg viser bildet og krediterer?

    ReplyDelete
  6. i know what you mean - i would love a place like that! i am also dreaming...

    ReplyDelete
  7. Jeg drømte også om brede vinduskarmer! Husker det var en "beiler" som hørte meg si det, og han brukte det som sjekkereplikk ;-) "Jeg har bred vinduskarm..."
    :-D Dessverre manglet han en del annet, så det ble ikke oss...

    ReplyDelete
  8. Jeg har som deg alltid drømt om bred vinduskarm.. Et stort ønske som skal innfris den dagen jeg skal bygge og bo :)

    ReplyDelete
  9. Søtt bilde av godingen din! :)

    Det finnes "vinduskarmer" løst, til å bygge på vinduene selv, om man vil ha dem litt bredere. Men nå husker jeg ikke hvor jeg har sett det...;)

    ReplyDelete