17/03/2010

*en ordentlig guttegutt!








































vi har fått en ordentlig guttegutt i hus! det er bare bil, buss, trikk og TRAKTOR som gjelder. her om dagen tok vi ham med til en herlig park
med masse lekeapparater, og trodde han ville synes det var kjempegøy. det synes han ikke! for rett ved var det parkert en traktor, ellet tato som han
selv sier, og den var mye mer spennende enn alle lekeapparatene til sammen! han sto klistra til gjerde i evigheter, og skrek som en stukken gris da
vi måtte dra fra traktoren.
flere som har skikkelige guttegutter eller jentejenter i hus? fin onsdag*

11 comments:

  1. Så morsomt å følge disse små på hvordan de utvikler seg.. Da blir det "enkelt" å tilfredsstille han hvertfall, da dere vet hva som faller ismak ;) Oppgaven din høres veldig spennende ut, og et utrolig viktig tema.. Kan tenke meg det er deilig å ha levert! Jeg skriver om motivasjon innenfor personalledelse, og er snart igang med dybdeintervju av ulike mennesker i tekstilbransjen (som er bransjen jeg skal fokusere på). Personalledelse er et emne og fag jeg brenner for, og da blir oppgaven spennende også. Det var aldri noen tvil om hva jeg skulle skrive om :) Ønkser deg en fin onsdag!

    ReplyDelete
  2. Herlig!♥ Marie kan være guttejente i et øyeblikk og jentejente i et annet. Men hun liker å jåle seg med min smykker (tok noen bilder av det forleden). Artig å se hvordan de utvikler seg, kanskje de blir sånn - eller kanskje ikke:) Ha en fin dag, Vigdis! Klem H

    ReplyDelete
  3. Artigartig. Tatooooo!
    Una også elsker traktor, men er gal etter dyr. Og i det siste har hun begynt å elske å kle seg opp, ta ut alle klærene hun eier og ta de på seg. Og rope etter babyer hele tiden, favoritt litteratur er forelde og barn bladene..

    ReplyDelete
  4. Fine Jonathan. Han og kjæresten hans kan sammen gå å se på tatooer og gavemasiner(som er hennes yndling.) Men hun er også gla i jentejente-ting, om man skal kalle det det. Hun lærte jo Jonathan en ting eller to om røde lakksko når han var her...aaaah, de utgjør det perfekte paret...fin onsdag til deg også!

    ReplyDelete
  5. 'Takti' heter det her hos oss ;) og vi har kremutsikt fra vinduene på kjøkkenbenken nå - nytt boretslag bygges på andre siden av veien :)
    Vincent er i ekstase!
    Høydepunktet er når lyden for sprenging kommer og vi kan se marken løfte seg og støvskyen lette ... hehe
    For etter det kommer nemlig graver'ne og de stoOore hjul-lasterne. :)) juhu !

    ReplyDelete
  6. Jepp! Har to jenter og en liten gutt, og merker stor forskjell på interessene. Jentene har aldri vært opptatt av biler, men Mikkel skal helst ha en i hånden til enhver tid!!

    Herlig blogg og sønn du har!!

    ReplyDelete
  7. Taco het det her en stund;) Nummer 2 kaller alle kjøretøyer bi, enten det er båt, bil, sykkel eller vogn... Spent på den tredje!

    Ser du har stringhyller rundt i huset ditt, hvor har du kjøpt de? Jeg har prøvd å finne forhandlere i Norge, men det er jammen ikke enkelt å finne en som har de i gult. Så jeg tenkte jeg kunne spørre deg.
    brivalle(at)online(dot)no Supert om du sender meg svar på mail:)

    ReplyDelete
  8. å så søt der han står å ser inn gjennom gjerdet! det er er rart hvordan ungene bare finner slike interesser. min sønn har aldri brydd seg om kjøretøy. men han er lidenskapelig opptatt av verktøy, og spesielt tau! han var knøtt liten da han drev å knytta alle typer knuter (som foreldrene ikke fikk opp). alle lekene og ting hang sammen for at han hadde bundet dem sammen. gode minner:)

    ReplyDelete
  9. For en nydelig nevø æ har! savne han, og dokker! Og siden dokker har så populær blogg, har æ også fått masse læsera, hehe, ser det på traffic feeden min;)

    stooor klem til trioen, fra tante Ida;)

    ReplyDelete
  10. Hi hi jeg får déjà vu jeg...husker Onkel Vegard som også var helt gal etter traktorer. Jeg sier bare Dyreparken i Kristiansand...da traktorene var mer spennende enn dyrene:)

    Klem fra Tante V

    ReplyDelete
  11. Ha ha, akkurat sånn er det her i huset også. Det er bare traktor, gravemaskin, bil, buss og ellers alt som bråker og lager lyd.

    Tror jeg kjenner igjen parken fra bildet, dette var nemlig yndlingslekeplassen til eldstegutten min da vi bodde i byen -netopp pga traktorene som var parkert der:)

    ReplyDelete