05/03/2010

*fin fredag!



















skulle gjerne hatt med gutta mine på bildet, men de er i barnehagen og
på jobb, så dere får ta til takke med meg i ensom majestet;)
siste innspurt med oppgava nå før jeg sender den til min kjære storebror
for korrektur - det skal bli så digg å bli ferdig!
i bakgrunnen kan dere skimte den fine stigen som noen hadde kasta i bak -
gården vår. nå fungerer den som magasin/teppeholder hos oss. en manns trash er en
annen kvinnes skatt, vet dere! fin fredag! *

16 comments:

  1. Hadde luggen min vært like fin hadde jeg virkelig hatt en fin fredag!

    ReplyDelete
  2. *rettetang min kjære venn - rettetang!! men hadde jeg hatt ditt lange, fine hår i det hele tatt så hadde jeg hatt fine uker sånn generelt* klem og hils bror

    ReplyDelete
  3. Fineste dama i Oslo by! Stå på, du er flink! God fredag!

    ReplyDelete
  4. Fiiin lugg og fiiin stige! :)
    Ja, er det ikke herlig når folk bare legger i fra seg akkurat det vi trenger! Flott! For en skatt!

    Fiiin fredag til deg! Klem

    ReplyDelete
  5. For en herlig blogg!
    Har ikke vært innom her før, men nå blir du nok ikke kvitt meg,hi,hi!
    Legger meg som følger.
    Tenk å bosse en så fin stige....

    Ha en fin fredag
    Klem Tove

    ReplyDelete
  6. Det holder lenge med et bilde av deg vett ;) Ny klippt? Veldig fin ihvertfall. I innlegget under skimter jeg så vidt det er et veldig kult kjøleskap..hmmm- er det malt eller noe? Stolen til Jonathan er kjempe kul, Thelma har en nesten lik, bare fargen er litt kjipere..kan være den må males ser jeg.
    Fin fredag til dere!

    Klem

    ReplyDelete
  7. Fint hår Vigdis! Rettetang gjør susen enkelte ganger! Klem til gutta og , selv om de ikke er i bildet;)

    ReplyDelete
  8. Hei Søs!

    Takk for koselig samtale tidligere idag!

    Jeg vil bare si jeg har VERDENS BESTE SØSTER(med den flotteste sveisen)!!! Nyyyyydelig er du!

    Glad i deg, Vigdis!

    Go`klemmer fra Vibeke

    ReplyDelete
  9. very pretty
    love your hair, just like my hair, love the look

    ReplyDelete
  10. Fina! Bildet av deg holder i massevis. Jeg må kjøpe meg en rettetang på mandag.
    Lykke til med oppgave skrivinger, og vet du hva, jeg tenkte på deg i dag...og for noen dager siden også, etter at Una er blitt syk, så tenkte jeg så flott at fine folk som Vigdis velger en så viktig yrke som sykepleier. Og nå etter å ha havnet på sykehus har jeg husket den tanken, og vært så takknemlig for alle de snille sykepleierne som passer på barna våre, og tenkt på at nå sitter du og skriver og skal ut i yrkeslivet og hjelpe folk. Og ikke bare satt du og skrev, men du så skikkelig bra ut også:)

    ReplyDelete
  11. Lykke til i innspurten Vigdis! Er det ikke deilig når man ser enden på slike altoppslukende oppgaver? Og jeg får så innmari lyst til å klippe lugg når jeg ser dette bildet... Fiint!

    Også ser jeg at Mathea og Jonathan har samme barnestol:) Vi fant en lik en i Birkelunden. De er så flotte!

    God lørdag til deg!

    Klemmer

    ReplyDelete
  12. Flott flott sveis du har V, og kan tenke meg det blir deilig å bli ferdig nå ja....
    håper du har hatt en strålende helg
    klem victoria

    ReplyDelete
  13. Hehe kult bildet av deg;) fin sveis, skjønner at du vil bli ferdig:)

    Fiiin start på den nye uken til deg,
    Klemmer

    ReplyDelete
  14. litt av en pen familie, gitt! mammaen intet unntak. nå har jeg kost meg med å kikke gjennom innleggene dine langt tilbake! :) kjempefine. og bildene er eksepsjonelle. tyder på at både fotograf og utstyr er litt over gjennomsnittet! :)

    Ha ei riktig fin uke!
    Hilsen fra Åpent hus

    ReplyDelete
  15. rå stige
    RÅTT hår!!!
    god uke til deg
    klemmer

    ReplyDelete