20/03/2010

*lørdag!




























ikke denne lørdagen, men en lørdag for noen uker siden hadde vi finfint middagsbesøk av kimm og co!
det var superkoselig, og vi håper vi snart får middagsbesøk igjen!
nå skal mor og far i huset på spinning, og så skal vi kose oss rundt på løkka. en kafétur, en runde på
bondens marked og kanskje en lang trilletur oppover akerselva. ser ut som en herlig lørdag!
i kveld skal gutta mine ha hjemmealenekveld, og jeg skal på jentekveld til min fineste marte! hører rykter om hjemmelaga soppsuppe - gleder meg! fin lørdag*

12 comments:

  1. Høres ut som en herlig lørdag,
    kos deg ikveld;)

    Klemmer fra Janne

    ReplyDelete
  2. hahaha ! Kimm tenker : Jeg er i Tapas Himmelen.

    ReplyDelete
  3. Kos deg masse idag - planen høres helt klart bra ut! :)

    ReplyDelete
  4. Hesann!takk for hyggelig kommentar hos meg.Det er jo noen dager siden,men bedre seint enn aldri sant;o)
    Det høres deilig ut å bo i byen.Litt fleire tilbud enn på landet.Det er fint om sommeren da.Med 1 mål hage og mykje privatliv kan en ikkje klage:D
    Søt liten knall du har!er han gammel?
    Ha en fin kveld!kjersti:o)

    ReplyDelete
  5. Det bordet der kjenner jeg igjen:) Sånn ser nemlig bordet vårt ut sånn cirka hver fredag. Taco er gull:) Jeg og Rasmus blir bare kalt "Tacoparet" på grunn av all tacoen vi spiser, hehe.

    Finnes få ting som er koseligere enn å samle venner rundt et middagsbord!

    Ha en herlig søndag Vigdis! Lørdagen deres hørtes i allefall innmari koselig ut:)

    ReplyDelete
  6. Så koselig! Finnes det noe bedre?
    Klem

    ReplyDelete
  7. Høres helt herlig ut! :)

    ReplyDelete
  8. ser ut som jeg stortrives i godt selskap!

    ReplyDelete
  9. Tapashimmelen er en bra plass altså. Dårlig formidler av (dårlig) humor...skal aldri le mer.

    ReplyDelete
  10. Vi kommer gjerne en tur på middag, eller kanskje dere skal komme til oss.
    Vi har nemlig startet matblogg, ta gjerne turen og si hva du syntes.

    http://heiamat.no

    Snakkes
    Espen

    ReplyDelete
  11. Heisann=) Jeg kom over bloggen din og det er jeg jammen glad for.Du har en superfin blogg og så mange fine bilder=0) Jeg ble bare sittende å scrolle nedover og nedover her!
    Det så ut som en flott Lørdag.
    Håper dagen i dag har vært fin også.

    ReplyDelete