12/04/2010

*back!









































da er vi tilbake på plass igjen! sykdom og det fakta at jeg er litt bloggelei for tida
er grunnen til at vi har vært borte en stund. men nå er vi friske og jeg kjenner at bloggeblodet bruser
litt igjen, så da fortsetter vi der vi slapp!
jonathan er tilbake i barnehagen og jeg har begynt min siste praksisperiode på aker sykehus.
tenk om ti uker er jeg endelig ferdig med sykepleierutdannelsen min! det ser jeg veldig fram til.
håper alle har det finfint i vårsola om dagen! fin mandag*

14 comments:

  1. Velkommen tilbake Vigdis! Det er vi alle glade for:)

    Åååå, det er VÅR!!

    ReplyDelete
  2. Jippi=)
    Jeg har tittet innom hver dag for å se om du har blogget=0)
    Lykke til med siste praksisperioden=)
    Klem

    ReplyDelete
  3. Godt å ha deg tilbake!

    Jeg har det finfint i vårsola. Håper du også har det! Fin tirsdag:-)

    ReplyDelete
  4. Så koselig at du er tilbake!
    Nyt sola!
    Klem

    ReplyDelete
  5. Velkommen tilbake.....
    Og kan tenke meg at det er deilig å snart være ferdig utdannet....
    Herlig bilde, og den nye sveisen er kjempe fin....
    klem victoria

    ReplyDelete
  6. Fint å se dere igjen :)
    Flinke du som snart er ferdig ...

    XXX

    ReplyDelete
  7. Fint å se dere - herlig bilde som vanlig! Synes du var knalltøff på håret, jeg burde ha fulgt ditt eksempel jeg også, men det ikke så lett å hoppe i det:) Ha gode vårdager, nyt solen! Klem Heidi

    ReplyDelete
  8. Jeg må sende en stooor GRRAATTUUULLEEERRREEERRRmelding til deg her også. Fantastisk gode som vi ble på tja..8 uker! Ikke værst altså!! :D Livet svinger fort kan en si!! Men nyt våren med flotte Jonathan og familien! Håper jeg ser deg, om ikke før på avslutningsdagen!! Da kan vi stå rakrygget da!!!

    STOR KLEM!

    ReplyDelete
  9. Herlig vårbilde ;o)

    Alle kan bli litt blogglei innimellom, har hatt en runde jeg også nå,men det holder på å ta seg opp igjen.

    Ha en flott onsdag!!!

    ReplyDelete
  10. kos bilde!
    dritkult det nye håret ditt. så bilde lenger nede!!
    klem

    ReplyDelete