27/05/2010

*innimellom har døgnet for få timer!





























her i heimen går det på to hjul i svingen om dagen! leiligheten ser ut som et bomba h..hus, haugen av klesvask vokser og vokser og
vi rekker egentlig ikke å gjøre noe av det vi planlegger og få gjort! med siste innspurt i praksisperioden på sykehuset og en liten tass
som ikke er helt i form, så blir det lite tid til praktiske gjøremål. men det gjør ikke så mye at leiligheten renner over og at vi
ikke rekker alt vi skal, så lenge vi har tid til å kose + leke + nusse masse; og det har vi!
flere som skulle ønske at døgnet hadde litt flere timer noen ganger?! *

13 comments:

  1. Enten flere timer eller veldig mye mindre å henge fingra i!

    Er du ferdig utdannet nå?
    Jeg begynner forhåpentligvis til høsten, etter å ha søkt tre ganger og oppdaget like mange ganger at jeg hadde bolle i ovnen rett etter at søknaden var sendt inn.
    Satser på at jeg kommer inn denne gangen, og!

    Kose deg med familien din, og det er ikke rot - folk ser bare ikke systemet;)

    ReplyDelete
  2. Jeg sier bare: blås i rydding og støvdotter og klesvask. Så lenge dere har tid til hverandre og husker på å kose, leke og nusse, så er det viktigst. Jeg er jo ikke flink med den prioriteringen selv, og går heller og erger meg grønn over rotet og angrer etterpå over at jeg ikke tok meg mer tid til ungene og de myke verdiene. Kanskje litt overdrevet. Jeg tror forresten de sover lykkelige nå mens jeg sitter her og jobber og har en liten bloggpause.

    Det er hektisk og jobbe og samtidig ha barn, hus og hage. Noen ganger føler jeg meg som en duracell kanin som løper rundt her. Jeg er som en robot som løper rundt og plukker opp leker, skittent tøy, lager mat, vasker mm. Men jeg forstår jo at vi har et bra liv likevel. Jeg må bare bli flinkere til å gi mer oppmerksomhet til mine to små prinsesser.

    Oj, dette ble en lang kommentar fra meg. Har litt skrivekløe akkurat nå. Men nå skal jeg logge av fordi jobben min må gjøres :-(.

    Store klemmer fra Minmill

    ReplyDelete
  3. jag känner igen mig..
    :)
    Kramkram Annaleena

    ReplyDelete
  4. Jepp, skulle veldig gjerne hatt noen flere timer å gå på! Kjenner meg veldig igjen!

    Lykke til med avslutningen av praksisplass/studie!

    ReplyDelete
  5. Skulle gjerne ønske det ja... går noen ganger rundt med selv..

    Nyyyyt fredagen, håper dere får bedre tid i helgen..

    Klemmer fra
    Janne!

    ReplyDelete
  6. Puh! Ja takk! Jeg vil også ha flere timer i døgnet! Det blir så lite tid til overs til de små.. Og hvis man tar seg tid til de små vokser kleshaugen og hybelkaninene formerer seg i en sabla fart! Nå er det helg og jeg er utslitt, men for å nyte helgen fullt ut skal jeg vaske huset nå. Så ikke noe avslapping i sofaen ennå! Men ha en riktig fin helg!

    ReplyDelete
  7. Skulle ofte hatt noen flere timer i døgnet da tiden renner fra meg og alt man skulle fått gjort, de man skulle fått besøkt osv!

    Nyter stille stunder på kvelden, med bloggen, det er deilig!

    Ha en fin uke!
    Klem J♥

    ReplyDelete
  8. Ajajaj, i morgen er dagen her.
    Jeg skal tilbake i jobb etter 10mnd med mammaperm, og jeg vil tro at ønsket om flere timer vil komme sigende. Flere timer til kos og lek med sønnen; ja takk.
    Puh.. kjenner jeg må gå tilbake i bloggen din og lese innleggene der du skriver at det er ok å jobbe og koselig å leke på kveldstid/i helgene.
    Akkurat nå er jeg litt i tvil ;)

    ReplyDelete
  9. Definitivt! Men familiekos kommer foran alt, og rydding og vasking kommer sist:-)

    ReplyDelete
  10. Håper alt står bra til i den travle hverdagen. Jeg vil uansett premiere deg for din fine, inspirerende blogg. Du finner awarden her: http://hei-astrid.blogspot.com/2010/06/awarded.html

    :-)

    ReplyDelete
  11. Ånei! Jeg er tilbake i bloggverdenen, men det ser ut til at du har tatt en pause. Kom tilbake :)

    ReplyDelete
  12. Hei,jeg må bare spørre. Var du på kafe Gravdahl på Hamar i dag?
    :) Så ei jeg syns det var noe kjent med og lurer veldig på om det var deg eller om du har en dobbeltgjenger på Hamar :)

    ReplyDelete