07/05/2010

*fin fredag!





























her i oslo skinner sola, og jeg har akkurat kommet hjem etter å ha levert lillemann i barnehagen. her står vask av leiligheten og
oppgaveskriving på agendaen, før vi tar en velfortjent frihelg! er lite motivert til å sette meg ned med skoleoppgave nå,
men jeg har et mantra som går på repeat i hodet: "fem uker igjen, fem uker igjen, fem uker igjen"! tenk det; om fem uker
er jeg endelig ferdig utdannet! det skal bli så deilig, det. fin fredag!

5 comments:

  1. Så kuuult bilde av deg!! Digger sveisen din :)

    Lykke til med oppgaven!

    Klemb

    ReplyDelete
  2. Lykke til! Hva er temaet på oppgaven din?

    ReplyDelete
  3. Søta! Du er så flink! Stolt av deg! <3 jeanette*

    ReplyDelete
  4. Flink! Og søt.Og lille J på vidieo, også Søt og flink. Ha en fantastisk frihelg!

    ReplyDelete
  5. Stress nå på slutten, men før du vet ord av det er det over Og da er det over 20 grader, sol og friiii!:) God helg til deg og gutta dine. Håper forresten det var ok at jeg brukte et litt gammelt (og helt fantastisk) bilde i et innlegg hos meg i dag? Selv om jeg egentlig ikke vil ha flere konkurrenter til koppen, så håper jeg enda flere finner veien til dere søtinger. Klem Heidi

    ReplyDelete