17/05/2010

*gratulerer!



























da er vinneren av blogglotteriet vårt trukket, og den heldige vinneren ble shinedesign! gratulerer så masse til deg!
tusen takk til alle som har deltatt, og for alle de koselige kommentarene vi har fått! jeg har funnet fram til så mange nye
og fine blogger gjennom dette lotteriet  og det er alltid gøy*

og gratulerer med dagen til alle nordmenn - håper alle har hatt en knall 17.mai!
vi har hatt en perfekt dag med masse lek og moro og ligger nå helt utslåtte på sofaen. fin kveld til folket!

4 comments:

  1. Tillykke til vinderen, er en kende misundelig. Og tillykke med nationaldagen. Har set en del festklædte nordmænd her i København i dag.

    ReplyDelete
  2. Gratulerer til vinneren - håper dere har hatt en fantastisk nasjonaldag ;)

    ps;
    Ei venninne av meg fikk akkurat det Pushwagner bildet du har til fødselsdagen sin i år, det er kjempetøft!!!

    ReplyDelete
  3. For en nydelig blogg du har, med MANGE fine bilder :)
    Jeg har og en sønn som er nesten like gammel som din :)

    Legger meg til som følger, jeg :)

    ReplyDelete
  4. HURRA!! Jeg har vunnet mitt første blogglotteri. Kjempemoro :-) Tusen takk for det og tusen takk for en kjempefin blogg med masse fine bilder og inspirasjon! Ha en flott tirsdag videre!

    ReplyDelete