04/05/2010

*blogglotteri!





da var det tid for et lite blogglotteri hos oss! som jeg skrev da jeg annonserte
lotteriet vil premien bli noe vi bruker hver dag hjemme hos oss, og som vi ikke
kunne vært foruten, hverken praktisk eller estetisk. og som dere kanskje har
gjetta etter å ha sett videoen over så er det en MUMMIKOPP fra arabia!
vi har nesten hele samlinga, og de er så vanvittig fine og gode å drikke av -
og i tillegg holder de superbra på varmen. og som videoen av lille j viser:
de tåler en støyt og litt til!
vinneren vil få en mummikopp etter eget ønske, og noe annet spennende attåt!

reglene for å være med i blogglotteriet vårt er som følger:

  • du tar ett lodd om du legger igjen en kommentar på dette innlegget. du trenger ikke ha egen blogg for å delta, men da er det fint om du legger igjen en e-post adresse også, slik at jeg kan få tak i deg hvis du vinner!
    •  du tar to lodd om du legger deg til som følger eller allerede er følger av bloggen vår
    • du tar tre lodd om du lager et innlegg/linker til blogglotteriet vårt

    lotteriet starter NÅ, og jeg trekker vinneren på selveste nasjonaldagen, 17.mai!
    jeg sender til utlandet også, så det er bare å delta hvis du befinner deg utenfor norges grenser.
    lykke til, og ha en knall tirsdagskveld!

    139 comments:

    1. Gratulerer med over 100 følgere! 2 lodd til meg!

      ReplyDelete
    2. Hei Vigdis! Så koselig å følge bloggen din og se den fine familien din:) Lykke til med siste innspurt av studiene - det er en drøm å være ferdig med skolens kjas og mas skal jeg si deg! Klem fra Stine

      ReplyDelete
    3. Mumikoppene er topp, vi har to hjemme hos oss.

      To lodd til meg :)

      ReplyDelete
    4. De er jo så utrolig flotte de koppene.... Så klart er jeg med på det, 3 lodd til meg takk....
      klem victoria

      ReplyDelete
    5. jeg prøver meg jeg !
      Vincent har tilgode å bli kjent med Mumi - så det hadde passet fint ;)

      ... to lodd til oss ;)

      ReplyDelete
    6. Hørt mye skryt om disse mummikoppene, så slenger meg på selv om jeg aldri vinner noe. To lodd :)

      ReplyDelete
    7. To lodd til meg:) Du har en koelig blogg, digger stilen din! Heia!

      ReplyDelete
    8. To lodd til meg;)
      Og mange tak for en superfin blog.
      Mvh Karen

      ReplyDelete
    9. Så koselig! :D Jeg følger bloggen; to lodd til meg altså!

      ReplyDelete
    10. Wauw, gid jeg vinder her!!! ELSKER mumi, og har længe drømt om at starte en samling af de skønne kopper. Hvor ville det være fedt at starte samlingen med en vundet kop :)

      Jeg har fulgt med et stykke tid, og elsker især dine smukke billeder af lille Jonathan. 3 lodder, tak!

      (og kig gerne forbi, jeg har også en give away igang)

      Kh. Julia

      ReplyDelete
    11. mummi til folket! hipp hurra, jeg er med!

      ReplyDelete
    12. Takk for en fin blogg! :) 3 lodd til meg!

      ReplyDelete
    13. wow - sikker en præmie, en til kop kan man jo altid bruge.

      2 lodder fra mig.

      Mette

      ReplyDelete
    14. Har en liten samling mummikopper fordi min kjære er flink blodgiver. Ønsker absolutt alle :)

      Syns dere/du tar så vakre hverdagsbilder!

      2 lodd på meg :)

      ReplyDelete
    15. hei, Jonathan.

      gi meg den j***la koppen! neida.

      sjekk, jonathan; hvem er jeg nå?:

      http://lesaboteur.blogspot.com/2010/05/sjekk-sjekk-hvem-er-jeg-na.html

      ReplyDelete
    16. Så herlig liten Jonathan!
      Og kjempe søte kopper!
      Jeg tar to lodd! :)

      ReplyDelete
    17. Hehe, herlig video.
      Jeg blir gjerne med i konkurransen.
      Blir hvertfall to lodd på meg. Linker og kommenterer.
      Du ligger i bloggrollen min også. Vet ikke om det kvalifiserer til det tredje loddet..

      ReplyDelete
    18. Så kjekt jeg vil gjerne være med!
      Tar 2 lodd jeg da:)
      Hilsen Tonje

      ReplyDelete
    19. Jeg vil også være med! Maud har sikkert lyst på en sånn siklekopp.

      ReplyDelete
    20. Dette vil jeg slenge meg med på :) søte, fine Jonathan.. En mummikopp med snufkin (?) på er på ønskelisten fra før, og ekstra koselig hvis det hadde vært igjennom et blogglotteri hos deg :)

      ReplyDelete
    21. Mummikoppene er geniale! Jeg har samlet siden jeg jobbet i Rafens for noen år siden, også jeg jeg fått noen gjennom Blodbanken! Bruker dem daglig :)

      Nå er jeg "formell følger" av bloggen din, også. Så derfor tar jeg 2 lodd!

      ReplyDelete
    22. Jeg kaster meg på! Mummikoppene er kjempefine, de står på ønskelista her i huset. Kjempesøt video:-)

      ReplyDelete
    23. Hurra for blogglotterier! Følger og legger igjen kommentar ;)

      ReplyDelete
    24. Heisann!
      Har fulgt bloggen din fast i noen måneder. Kjempefin og koselige bilder. Tillykke med jubileet!

      Jeg kommenterer: 1 lodd
      Jeg følger: 2 lodd til

      Anne G

      ReplyDelete
    25. Å, jeg elsker de Mummikoppene! De står høyt på ønskelista mi, så jeg helgarderer meg i dette lotteriet med alle lodd jeg kan ta! (følger, kommenterer og linker)
      Hilsen Ida

      p.s. smashings polkadottkjole forresten! :-)

      ReplyDelete
    26. Grattis- to lodd til meg:)

      ReplyDelete
    27. Heia Vigdis! 100 følgerefeiring er gøy! Det blir tre lodd på meg da, jeg er jo en gammel traver:) Og skal såklart lage et innlegg på Fjeldborg. Fin onsdag til dere! Klem

      ReplyDelete
    28. Jeg har 17 mumikopper, så jeg er vist det man kalder samler... Ville elske at få en ny til samlingen. 3 lodder!

      ReplyDelete
    29. De mumikoppene er mine favoritter også! Kjempefine og gode og nyte kaffen av ;)
      Jeg tar 2 lodd, kommentar her og som følger. Har for tiden ikke blogg, men jeg får se om jeg kommer sterkere tilbake snart. Ha en strålende deilig dag! Klem fra Ellen
      Mail: ellen.vinorum@gmail.com

      ReplyDelete
    30. Hurra for 100 følgere! Og Hurra for Mummi!

      Mummimammakoppen min var en trofast venn gjennom hele hovedfagsstudiet mitt, og siden har hun varmet og gledet meg hjemme og på jobb! Jeg tar 2 lodd og krysser fingrene for at Mummimamma og vennene hennes hjemme i skapet og jeg, snart får en ny venn fra Mummidalen :-)

      Takk for en koselig blogg!

      ReplyDelete
    31. Ahr, hvor er han sød, ham Jonathan :) Jeg ELSKER også Mummierne!
      1 lod for denne kommentar og måske 1 for også at linke?!

      ReplyDelete
    32. Hej Vigdis, åhh hvor ville jeg gerne vinde en fin mummikop ;) 2 lodder til mig

      ReplyDelete
    33. Nydeligste gutten i bloggverden=)
      2 lodd til meg=)

      ReplyDelete
    34. Han er bare så skjønn - og veldig herlig med lyd også! Utrolig artig i den alderen han begynner å snakke- og herme. Mummi er en stor favoritt her i huset, både i dvd- og bokformat, så en kopp hadde blitt superpoppis! To lodd til oss takk!:) Klem H + Marie

      ReplyDelete
    35. Så skjønn han er:) Virkelig:) Jentene mine digger mummi, og ein kopp hadde falt veldig smak:) Har linket og følger så 3 lodd til meg:)
      Hilsen Solfrid

      ReplyDelete
    36. Jeg vil gjerne vinne en Mummi-kopp! Har bare èn fra før, og den har jeg selvsagt fått av deg! :) Et lodd til meg da.

      ReplyDelete
    37. Hurra for 100 følgere ikke værst!

      3 lodd til meg. Vinner gjerne en mummi-kopp. Har en hel flokk, men lillemor greier faktisk å knuse de i ny og ne. Da sier jeg med sørgmodig stemme, mens jeg titter inn i de tårevåte øynene hennes " det går bra jenta mi.." mens inni meg tenker jeg" NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!"

      Herlighet, Jonathan er verdens søteste. For en nydelig video:) ♡

      ReplyDelete
    38. Mumi er topp. Jeg hiver meg med. Jeg har tenkt å kjøpe sånn kopp til jentene i mange år, men er ikke kommet så langt.

      100 følgere. Tjo.ho!!

      Klem

      ReplyDelete
    39. Gratulerer med 100 følgere!
      Jeg er en av dem,
      så derfor får jeg 2 lodd!

      HERLIG blogg! :)

      kinelindstad@gmail.com

      ReplyDelete
    40. Gratulerer med 100 følgere Ü Det er en glede og følge dere. Liker meg kjempegodt her :) Jonathan er en supersjarmør!

      Har lenge siklet på mummikoppene - kanskje dette kan bli puffet for å starte samlingen :)

      Tar tre lodd jeg!

      Ha en finfin dag :)

      ReplyDelete
    41. Uh, det er da den bedste give away nogensinde :-)

      Jeg vil gerne bede om 3 lodder.

      MVH Rebekka

      ReplyDelete
    42. Herlig Jonathan:):)

      Jeg er med, to lodd til meg takk.

      Tvitvi.

      Klemmer fra Janne!

      ReplyDelete
    43. Aj, dette må man jo være med på!
      To lodd til meg, tusen takk :)

      Skikkelig fjong du var i 30årslag forresten. Love the dress :)

      ReplyDelete
    44. Syntes det er kjempekoselig å følge bloggen din, og for en skjønn liten gutt Jonathan er :-) Vil gjerne være med i trekning med to lodd, da jeg merkelig nok ikke har et eneste mummikrus!! Har hatt lyst på lenge da:-)

      ReplyDelete
    45. for en nydelig liten krabat med herlig hårsveis!

      to stk. lodd, takk:)

      ReplyDelete
    46. Lille Persille uten blogg6 May 2010 at 17:30

      Heisann,jeg vil gjerne henge meg på lotteriet ditt med et lodd, selv om jeg ikke har noen blogg selv. Håper jeg er med allikevel! :) lill[at]andreasen[dot]no

      ReplyDelete
    47. Hei!
      Jeg blir gjerne med i trekningen med 2 lodd, har lagt meg til som følger!

      Klem

      ReplyDelete
    48. Gratulerer med over 100 følgere :-D
      Jeg vil gjerne være med på blogglotteri og trekker 3 lodd!

      Klem Karianne

      ReplyDelete
    49. Så koselig blogg du har...(fant veien hit fra Fjeldborg-bloggen). Liker stilen din - miks av gammelt nytt. Legger meg til som følger av bloggen din, og blir gjerne med i trekningen.

      Ha en fin kveld :)

      ReplyDelete
    50. Jeg blir selfvølgelig med ;). Trekker to lodd. Grattis med over 100 følgere ;)!

      ReplyDelete
    51. Hehe, så skjønn! :) Eg vil gjerne vere med i trekninga, og tar eit lodd.

      Ha ein god torsdagskveld! :)

      ReplyDelete
    52. Haha, August så videoen med Jonathan og trodde det var Barnetv! Han svarte pent og ordentlig på alle spørsmålene du stilte J, pekte og greier :-) Og i dag ville han se "Mummi-barne(tv)" igjen!

      To lodd til oss ;)

      ReplyDelete
    53. Hei! Liker både bloggen din og Mummikoppene, så dette vil jeg være med på :-) To lodd til meg!

      ReplyDelete
    54. Vilken kjempefin blogg ni har och vad söt Jonathan är!

      Är gärna med i ditt blogglotteri!
      Följer er blogg så deltar med två lotter!

      Ha det fint!

      ReplyDelete
    55. Sikke en skøn Give Away - den må jeg være med i :)
      Jeg smider tre lodder i bunken :)

      ReplyDelete
    56. Jeg tar gjerne 1 lodd. Min lille prins på 2 år har tre kopper i samlinga, og de brukes hele tida :)

      ReplyDelete
    57. gratulere så mye m over 100 følgere!
      ett lodd til meg.
      <3
      hilsen fra meg

      ReplyDelete
    58. I admire stories about Moomi :) Just my log on my main blog is "HatifNatka" :)). But I never saw so nice cup! I post a link on left sidebar on my blog
      http://klik-leisure.blogspot.com/
      I've got there a translator, you are welcome! Salut from Russia!

      ReplyDelete
    59. Gratulerer! 2 lodd til meg!

      ReplyDelete
    60. Heisann! Har elendig vinnerlykke, så jeg må øke sjansene mine ved å ta tre lodd. Stilig blogg du har forresten,og med et veldig fint navn:) Ha en fin dag!

      ReplyDelete
    61. Jeg blir gjerne med her ja, koppene er knallfine!! Jeg tar 2 lodd jeg!!

      ReplyDelete
    62. 2 lodd til meg er du snill <3

      ReplyDelete
    63. 2 lodder på meg:)

      Elsker å titte i bloggen din:)

      ReplyDelete
    64. For et herlig lotteri!
      Mummikopper står langt oppe på lista, så jeg tar to lodd!
      Ønsker deg og dine ei supreu helg!
      Klemmer fra Island :)

      ps; mailadressen min er; jorunnskatt@gmail.com

      ReplyDelete
    65. Gratulerer! Jeg blir med - med 3 lodd. Fin blogg du har, gleder meg til å følge den.

      ReplyDelete
    66. Hei Vigdis
      Skjønne Jonathan! :) så gøy å se han "live" :)
      Gratulerer med hundre følgere. Jeg er med å feirer deg, vettu! :)
      3 lodd til meg.
      og god helg!

      Hilsen Åpent hus

      ReplyDelete
    67. Faldt netop over din give away. Sikke en dejlig søn du har og sikke en fantastisk give away også. :-) Det bliver min datter som skal ha' mummikoppen, hvis vi vinder.

      Ffluwer

      ReplyDelete
    68. Hov! Og jeg deltager selvfølgelig med tre lodder. :-) Tak

      ReplyDelete
    69. Halløj! Jeg er med i trækningen om den fine kop:)

      ReplyDelete
    70. Gratulerer med 100 følgere! Har hatt deg i Favoritter-mappa ei stund, men dette er første kommentar. Så da blir det vel to lodd :)

      ReplyDelete
    71. This comment has been removed by the author.

      ReplyDelete
    72. Jeg deltager med to lod da jeg ingen blog har endnu :)

      skøn unge du har :)

      ReplyDelete
    73. Sikke en flot præmie! Jeg har selv en enkelt kop, som var blevet efterladt i mit gamle bofællesskab. Jeg vil gerne have 3 lodder. så koppen kan få en makker. :)

      ReplyDelete
    74. jag vill gärna tävla om en till Muminmugg till vår egen "samling"!

      ReplyDelete
    75. Jeg prøver meg gjerne med et lodd!

      ReplyDelete
    76. Jeg deltar gjerne med tre lodd :-)
      En slik kopp fikk jeg veldig lyst på. Utrolig søt blogg du har!

      ReplyDelete
    77. Som ivrig Mummikopp-samler er jeg selvfølgelig med på dette blogglotteriet:) 3 lodd til meg takk, med ønske om en strålende helg!

      ReplyDelete
    78. Hei og hå! Med to lodd i potten, håper jeg jeg vinner lotten! ;-)

      ReplyDelete
    79. selvfølgelig vil jeg være med på dette :) kommentar+innlegg inne hos meg, skulle bli 2 lodd det!

      ReplyDelete
    80. Er gjerne med og tar to lodd. :)

      ReplyDelete
    81. Hej...
      Sikke en skøn kop. Jeg deltager gerne med 2 lodder. Min søn på 3 elsker hele mummi-familien, så hvilken glæde den vil bringe her i familien.
      Venligst Stine

      ReplyDelete
    82. Så flott blogg du har!
      Vi vil gjerne være med i blogglotteriet ditt. Jeg har også linket til deg og blitt følger!

      ReplyDelete
    83. Elsker bloggen din med de flotte bildene! Og lotteri blir jeg med på. To lodd hadde vært fint :)

      ReplyDelete
    84. Nå skal jeg begynne å følge bloggen din,den ser veldig fin ut! :)
      Så da blir det vel to lodd på meg da :)

      God helg!

      ReplyDelete
    85. Hei! Jeg blir gjerne med. 1 lodd til meg.

      ReplyDelete
    86. Hei!
      Så flott blogg du har! Fikk tips om deg gjennom en annen blogg jeg følger og hadde beste meg for å følge det uansett blogglotteri eller ikke. Men når det nå er blogglotteri så har jeg veldig lyst til å være med. Når jeg da har lagt meg til som følger og kommentert her inne så blir det vel da to lodd på meg!

      Ha en flott helg!

      ReplyDelete
    87. Fant en anbefaling av bloggen din i en av de andre bloggene jeg følger. nå har jeg kost meg med å titte her inne hos deg. har lagt meg til som følger sånn at jeg finner deg igjen, og som en bonus for meg, blir det vel da to lodd på meg

      ReplyDelete
    88. Hei, jeg er gjerne med i ditt flotte lotteri med to lodd. Masse hilsen Turid

      ReplyDelete
    89. Gratulerer med feiringa! Eg vart faktisk følger nummer 150! :)
      Har kikka langt nedover bloggen no, og det var koseleg lesing. Vil ønske deg masse lukke til med innspurten som student! :)

      Ønskar meg veeeldig fleire mummikoppar til samlinga, for eksempel søte Mymle eller herlege Sniff, og slår til med 3 lodd!

      ReplyDelete
    90. Klart man vil være med på Mummi kopp trekning :) Jeg samler også, men er et godt stykke unna hele samlingen.!! Krysser fingrene og sier grattis med 100!
      Klem

      ReplyDelete
    91. Herlig! Jeg elsker Mummi :-) Tar to lodd og legger meg som følger mens jeg krysser fingre og tær :-)

      ReplyDelete
    92. Mummimummimummi! Jeg vil kjempegjerne være med og tar et lodd. :)

      ReplyDelete
    93. Jeg digger de koppene!!

      To lodd til meg.
      Ha en fortsatt fin helg:)

      ReplyDelete
    94. Har akkurat startet en liten mummikopp-samling her i huset også, så det hadde vært supert! Jeg er med på to lodd :) For et herlig sjarmtroll du har!

      ReplyDelete
    95. Ihhh hvor vil jeg da bare rigtig gerne være med i jeres fine give away :) Elsker de mumikopper, så gid jeg må vinde... krydser fingre :) er med på 2 lodder :)
      Kh. Frk. Høiriis

      ReplyDelete
    96. Hei og hopp !!
      Prøver lykken med 1 lodd.
      Herlig blogg du har med skjønne bilder og hverdags-historier.
      Cecilie

      ReplyDelete
    97. Heisann. Søøøøt han er! To lodd til meg. :)))

      ReplyDelete
    98. Jeg digger Mummi koppene og har selv flere! Så 2 lodd til meg :)

      Jeg liker bildene i bloggen din veldig godt! De er alltid så stemningsfulle :)

      ReplyDelete
    99. Vil gjerne være med og vinne en sånn flott kopp!
      Har fulgt bloggen deres lenge, er så fantastiske bilder og koselig stemning. Fortsett sånn :D
      Ønsker dere en fin uke.

      ReplyDelete
    100. hei hei! jeg tar gjerne 2 lodder og håper på vinnerlykke!

      Herlig blogg

      klemE

      ReplyDelete
    101. 2 lodd til meg!!;o)
      Jeg skriver her og er følger av bloggen din!!=)
      Liker bloggen din kjempe godt, leser den hver gang jeg ser det er oppdateringer....syns dere er så søte!!=)

      ReplyDelete
    102. Vi har også rigtig mange af mumikrusene, men der er da stadig nogle stykker fra kollektionen som vi ikke har herhjemme. Vil derfor vildt gerne vinde et. Er med på 3 lodder.

      ReplyDelete
    103. Vil gjerne være med i konkurransen din, har alltid ønsket meg en mummi-kopp :-) 1 lodd på meg!

      Hilsen Marit (regnbuebarn(at)hotmail.com)

      ReplyDelete
    104. Mummi mummi...jeg vil også ha et lodd:)

      Klem Tante Vibeke

      ReplyDelete
    105. Det er lige en præmie for mig :)

      Jeg vil gerne være med på tre lodder.

      God dag!

      Kh. Mirjam

      ReplyDelete
    106. Så flott giveaway. Jeg har ønsket meg slike til lillegutten min, men har enda ikke fått noe. Så jeg tar 3 lodd og krysser fingrene. Her er direktelink til innlegget mitt: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/05/vinn-mummi-kopp.html

      Klem fra Hilde

      ReplyDelete
    107. Jag är gärna med och tävlar om en fin mugg! 3 lotter!

      ReplyDelete
    108. Jeg elsker mummikoppene, de er utrolig fine :)

      ReplyDelete
    109. Vil gjerne være med i trekningen! Det er favoritt koppen her i huset!
      Hilsen Tone, tmyklatun@hotmail.com

      ReplyDelete
    110. Flott blogg du har! Mummikoppene er kjempesøte, så jeg tar gjerne ett lodd:)
      Klem, Marte

      ReplyDelete
    111. Wow, sikke en fantastisk give away!! Jeg er straks med på 3 lodder - og jeg glæder mig til at kigge nærmere på din fine blog. :-)

      ReplyDelete
    112. Hei!

      Jeg vil være med på dette flotte bloglotteriet med 3 lodd:o) (kommentar, følger, link)

      ReplyDelete
    113. Så utrolig fine:))) Jeg vil være med:)) SÅ flotte bilder!

      Hilsen
      anki_tweety@hotmail.com

      ReplyDelete
    114. Hei!
      Hvem kan vel motstå en så søt reklamefilm for mumi koppene!!
      Jeg vil gjerne være med på give awayen din! Ett lodd på meg.

      Hilsen Elin
      Mail: gin-fotl@online.no

      ReplyDelete
    115. Hej!

      Jeg vil rigtig gerne være med - ELSKER også Mummi ;-)

      3 lodder tak :-)
      Kram fra Barbara

      ReplyDelete
    116. Hej! Jeg vil gerne have et lod i din fine konkurrence :-D

      ReplyDelete
    117. Dette vil jeg gjerne være med på, syns mummikoppene er så fine! Har lagt meg til som følger, så da blir det to lodd til meg:-) Ha en fortsatt fin kveld!

      ReplyDelete
    118. Denne vil jeg gerne være med i :)
      Deltager med 3 lodder :)
      Hav en god aften :)
      Hilsen Micha

      ReplyDelete
    119. To lodder til mig ;-)
      Jeg har allerede én af disse kopper, som jeg købte i Helsinki lufthavn ved en mellemlanding, og har inderligt fortrudt, at jeg ikke købte nogle flere...

      ReplyDelete
    120. morro!!
      jeg er med på to lodder!
      klem

      ReplyDelete
    121. Jeg tar gjerne 2 lodd.
      Har lest blogget dit for en stund men blev endelig følger i dag :)

      ReplyDelete
    122. Hipp hurra, vi vil veldig gjerne være med i trekningen til deg og Jonathan :) superskjønn gutt og en herlig blogg! Mummikoppene er supersøte!

      Legger meg gjerne til som følger og legger deg til i bloggrollen min :)

      klem fra Lisa og Adrian

      ReplyDelete
    123. 3 lodder til mig --Håber at blive vinder af et fint Mummuikrus.. Det kunne redde min dag .. 1000 knus

      ReplyDelete
    124. Sikke en skøn blog med så mange skønne billeder du har her! Jeg vil bestemt gerne være med på 3 lodder!

      Mange hilsner
      Cecilie

      ReplyDelete
    125. Den skønneste kop:)
      Et enkelt lod til mig..

      ReplyDelete
    126. Han Jonathan er bare skjønn. Kjempe fin blogg. Vi skal ha to lodd takk! :))))) Ha en fin dag

      ReplyDelete
    127. Jeg vil også gerne være med. To stks til mig.
      Karen

      ReplyDelete
    128. Sånn i siste liten - vil gjerne trekke et tombolalodd av deg! Venter i spenning, hadde vært stas med en mummikopp uten å ofre BLOD (Mummi er blodgiverpremie i Trondheim, nemlig. Kanskje over hele landet, hva vet jeg?:)

      Jeg lurkikker inn i en flik av hverdagen deres rett som det er, og jeg frydes! Du er ei inspirerende dame. Takk! Og fin nasjonaldag til dere!=)

      ReplyDelete
    129. Hei

      Klart vi vil være med på trekking av mumikopp. Er jo det vi drikker av hver dag her så.
      2 lodd til oss da bloggen vår er nede for tiden.

      Håper dere får en superfin 17 mai feiring.

      ReplyDelete
    130. Søt blogg, ønsker dere en toppers 17.mai!! Ses iaf den 16.juni og det blir en stor dag!

      ReplyDelete
    131. Tillykke med de mange faste læsere.

      Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i lotteriet.

      Knus
      Mette

      ReplyDelete
    132. Hej
      Jeg vil gerne vinde, så jeg ilægger 3 lodder, kommentar, fast læser og et link på min blog.
      Hilsen Lene

      ReplyDelete
    133. Så fine kopper! Digger de. Jeg vil gjerne være med i konkuransen:D Har ingen blogg så her er min e-postadresse: linehjertas@gmail.com

      Da ble det 1 lodd på meg:)

      ReplyDelete
    134. Hej Jonathan!
      Jeg vil gerne vinde en "kop"
      Med venlig hilsen
      kathrineotte@hotmail.com

      ReplyDelete
    135. Heisann! Jeg elsker mummikopper og slenger meg med i lotteriet!

      ReplyDelete