01/05/2010

*vi begynner å nærme oss...




























...100 følgere på bloggen vår, og det synes vi er koselig! tenkte å feire med et lite blogglotteri da vi har runda 100. uten å røpe for
mye vil premien bli noe vi bruker hver dag hjemme hos oss, og som vi ikke kunne vært foruten, hverken praktisk eller estetisk.
hvis du allerede er følger så får du smøre deg med tålmodighet, og hvis du ikke er det så sleng deg på følgerlista vår!
her hjemme pakkes det til hyttetur - mye som skal med når gutta mine skal på sin første guttetur uten mamsen. jeg skal i
30- årsdag og føler meg litt som denne jenta her! ingen kjole sitter fint, og jeg hadde glemt at det var 1.mai i dag, så jeg får ikke kjøpt
meg en ny heller - arghh!! noen som kjenner seg igjen?  uansett, med eller uten kjole som passer, så ønsker vi alle fine folk en god lørdag!

11 comments:

  1. Herlig bilde av dere! Han er så søt ;)
    Skjønner godt hva du mener med at ingen kjole sitter fint, men den gjør nok egentlig det vet du ;)
    Lurer litt på hva du skal gi bort, klarer ikke gjette. Blir spennende!
    Idag har vi vært oppe siden 05.27 for å være helt nøyaktig, litt i tidligste laget kjenner jeg. Nå drikker jeg kaffe og blogger og snuppa perler - og nybakte boller er snart på vei ut av ovnen. Herlig med lørdag! God lørdag til dere og! Klem fra Ellen
    PS: Jeg har nå endelig kjøpt de fantastiske stolene, det ble svarte med understell i lønn. De har ikke kommet enda, men gjett som jeg gleder meg!

    ReplyDelete
  2. Endnu et skønt billede.
    Jeg har netop fundet din blog for et par dage siden og hvor jeg dog nyder at kigge på Jeres smukke og stemningsfulde billeder :)Har allerede været her flere gange.
    Glæder mig til at se mere til bloglotteri (dejligt navn i øvrigt, meget finere end en give away :) )
    Også god lørdag og god 1.maj til Jer, håber du finder en fin kjole der sidder fint alligevel, ihh hvor jeg kender det!

    ReplyDelete
  3. Da ble jeg følger vettu;)

    Håper du finner deg noe som passer fint idag, kjole eller ei...:) Det er du som gjør kjolen husk;)

    ReplyDelete
  4. Hurra for mai og lørdag!
    Kos deg!

    ReplyDelete
  5. Søte Vigdis ! jeg er 100% sikker på at uansett kjole blir du strålende vakker! Ha en fin bursdag og god helg! Klem k.

    ReplyDelete
  6. Gratulerer med dagen!
    Du blir fin uansett, søta, det er jeg sikker på. Kos deg!

    ReplyDelete
  7. Du blir nok den fineste uansett hva du har på deg. Men jeg vil ikke anbefale ullklær og leire, selv om alt kler den smukke. Du og J. må komme opp til Trøndelag engang dere også, så inviterer Milla & Lilli på kafe!!!
    God 1 mai, og feir med måte!

    ReplyDelete
  8. Hehe herlig bildet av dere, han er en søt liten tass:)

    Jeg følger dere allerede V;)
    Håper festen ble velykket med eller uten kjole:)

    Fiiin søndag til dere.
    Klemmer

    ReplyDelete
  9. hei, Jonathan.

    De glemte luen din hos meg.

    steinar

    ReplyDelete
  10. For ein skjønn gutt du har! og veldig fint navn. Fin blogg har du og! :-)

    ReplyDelete
  11. Ajaj, 100 følgere! Det må jeg si!
    Tror ikke jeg må smøre meg med så altfor stor porsjon tålmodighet egentlig; du mangler jo bare to ;)

    Håper trettiårslag var stas og at du endte opp med å føle deg feiende flott!

    Ja, og til slutt; takk for veldig koselig kommentar inne hos meg.
    Mistolkete sangtekster slo visst an; jeg har plutselig et lite lass med nye eksempler etter det innlegget :)

    ReplyDelete