15/07/2010

*hopp i havet!






































i dag har vi hatt en fantastisk playdate med nydelige johanne og den fine mamma`n hennes! til tross for
øs pøsende regn, så har vi faktisk hoppet i havet. ikke i oslofjorden, men i et herlig lekeland ved navn "hopp i havet"
på torshov. anbefales for alle småbarnsforeldre som leter etter ting å gjøre med barna på regnværsdager!
etter havhoppinga ble det lunch (les is) og mer lek hos oss*
nå har jeg akkurat lagt en liten gutt med feber i seng; jeg håper det er tenner som er på vei og ikke mer sykdom!

sjekk forresten ut den røde bøtta bak johanne. kastet av noen, funnet og SKRUBBA av meg, og nå fungerer den som
oppbevaring for lekene til lille j. fin synes vi!

3 comments:

  1. Kjempe kul, har sånn på jobben til sneiper, nesten så jeg vurdere å ta den med hjem etter jeg så den hos deg.... Har også samme lampen som deg.... Høres ut som en perfekt dag selv med regn...
    klem victoria

    ReplyDelete
  2. Fina! Takk for en superdag. Ler fortsatt over tanken av oss to på den benken med hver vår paraply, du med det ene vi hadde lyst på i din veske og jeg med "redskapen" i min;) Vi er supermatch. Vin, skravling og oss to så snart som mulig!

    Og god bedring til fine krøllegutten.Ble det feber i kveld også? Uffda. Håper det går bra! stor klem

    ReplyDelete
  3. HERLIG KONSEPT. OG TO SANNELIG HERLIGE UNGER!

    ReplyDelete