31/07/2010

*puter?!





























de som kjenner meg vet at jeg ikke er spesielt opptatt av håndarbeide! det eneste nevneverdige jeg har klart å produsere på den
fronten er et ensfarget teppe jeg strikket til jonathan i mens han fortsatt var inne i magen. og det var bare rette masker...
med andre ord; jeg er ikke spesielt interessert eller spesielt flink. men da mamma`n min her om dagen kom innom med dette
FANTASTISKE stoffet hun hadde funnet på loppis, så kjente jeg at det begynte å murre litt i et eller annet håndarbeidsgen.
jeg fikk plutselig, helt ut av det blå, lyst til å sy puter til jonathan sitt rom! om det var det fantastiske stoffet, alderen eller all inspirasjonen
jeg får av alle dere håndarbeidsglade damer der ute, vet jeg ikke. men nå skal det i alle fall sys puter her i heimen!
jeg må bare oppspore en symaskin først, for det har jo selvfølgelig ikke en antisydame som meg ;)
fin lørdag!

ps! takk for alle fine kommentarer på forrige innlegg! det er tydelig at det er flere enn oss som sliter litt med matsituasjonene,
og da er det herlig med tips og råd! takk igjen*

6 comments:

  1. Det var kjempe fint det stoffet, skjønner godt at du klør i fingrene etter å sy litt!! Kan trøste deg med at puter er noe av det enkleste man kan sy - det var det jeg begynte med også!
    Lykke til:)

    P.S. Har en giveaway på bloggen min nå, bare å blimed hvis du har lyst!

    Klem Sissel

    ReplyDelete
  2. Nydelig stoff! Kanskje han vil ha en kjole av stoffet ...;))

    Klem k.

    ReplyDelete
  3. Skjønner godt at det klør etter å lage noe av detter herlige stoffet ja, det var jo fantastisk.
    Gleder meg til å se resultatet ;)

    ReplyDelete
  4. so cute
    the fabric is a dream
    enjoy summer

    ReplyDelete
  5. Dette stoffet blir jo perrfekt til lille løve J! Nydelig. Kjole eller pute ;)

    ReplyDelete
  6. For et nydelig stoff!!! Hvor kan man få tak i det? :)))

    Klem

    ReplyDelete