25/07/2010

*uteplass!





























siden vi ikke har noe uteplass å skryte av der vi bor nå så får vi heller vise fram uteplassen på hytta.
midt i en vilter blomstereng på et hestebeite - kan det bli bedre?!
sitter jeg hjemme og lengter etter min egen uteplass akkurat nå? ja, det gjør jeg! jeg ønsker meg hus, hage,
gjerde og kanskje en bitte liten katt på kjøpet..mon tro om det finnes en slik pakke med vårt navn på et sted der ute i nærmeste fremtid?!
si i fra hvis dere ser den ;)

5 comments:

  1. Jeg ønsker meg også hus, hage og katt! Neste plass vi bor tror jeg blir med hage eller stor terasse. Og katt, hvis Peter går med på det;-) Har du kjennt på "la oss flytte på landet" følelsen etter du ble mamma?

    ReplyDelete
  2. Klart det finnes ;-) Nydelig bilde, fin sommerstemning og superfin gutt!

    ReplyDelete
  3. Gård ledig i Stadsbygd . Gode venner har dere jo allerede på Fosen. Hva venter derer på;)?

    ReplyDelete
  4. Deilig og idyllisk! Trenger ikke være rotting og stas.

    Ha en fin kveld!
    Klem J

    ReplyDelete