27/08/2010

*fin fredag!







































min utsikt akkurat nå - ikke så dum, synes jeg selv!
lille j er frisk, og er akkurat levert i den nye barnehagen med et smil om munnen og et "hadet, mamma!"
på leppene! vi har nemlig byttet barnehage denne uka og den er så fantastisk, så fantastisk! borte er gråt og
mistrivsel, tilbake er trygghet, kos og glede* så mitt fredagstips til dere i dag er: if something doesn`t work - fix it!
ikke sitt på ræva og vent på at ting skal ordne seg av seg selv; gjør noe med det NÅ!

fin fredag!

ps! hvis "tante sofie" skulle lese dette, noe jeg tipper du gjør siden det virker som om du
har en spesiell interesse for mammablogger om dagen, så kan du holde kommentarene dine for deg selv.
jeg er ikke interessert i dine synspunkter her på bloggen!
     vigdis*

10 comments:

  1. Å, jeg er så enig så enig så enig så enig!
    Ja, SÅ enig er jeg faktisk!
    Det være seg mistrivsel i egen jobb, dum barnehage, dårlige forhold osv osv osv. Ta tak i det!
    Lønner seg som regel alltid!

    Takk for påminnelsen :)

    Og grattis med ny barnehage som høres helt riktig ut for dere. Gosj, det er viktig å føle seg glad og trygg etter å ha levert poden! Jepp!

    ReplyDelete
  2. Herlige ord på en søndag! Liker, liker, liker mummikoppen din! Ha en flott dag videre og en enda bedre helg!

    ReplyDelete
  3. ...på en FREDAG selvsagt... Snakk om ør!

    ReplyDelete
  4. Finfin utsikt, spør du meg! Koseleg mummikopp!

    God helg til deg og dine! :)

    ReplyDelete
  5. Godt å høre! Vi gjorde det samme da Marie hadde gått et år i bhg. Alt ble forandret fra første dag og vi var så happy for at vi fulgte magefølelsen om å bytte!:) Fin fredag dere dere også! Klem Heidi

    ReplyDelete
  6. Så fantastisk! Det har vært skrekken min nå den siste tiden - at lillegutt skulle havne i en barnehage som han ville mistrives i! Men heldigvis stemte det vi hadde fått inntrykk av, vi har fått plass i en super barnehage og Jesper har kost seg fra første stund (dvs. mandag)! Og forhåpentligvis fortsetter det sånn!
    God helg til deg og dine!

    Klem Sissel

    ReplyDelete
  7. Enig enig Vigdis! Er hun ute og flyr med pekefingeren andre steder også? jiiises. snakk om barnslig.

    Vår nye barnehage er også knall! Hun digger den. Ikke en tåre en felt. Såvidt hun rekker å si hadet. Utrolig herlig.

    Ha en fortryllende helg Vigdis!:-) Nå skal jeg drikke vin.Jiha! Over et år siden sist! Nattmatavvent gutt! Jeg føler meg frii;-)

    ReplyDelete
  8. Hurra for bedre barnehage!! Og god utsikt :)

    Vi bytta bhg etter 5 uker i fjor da snuppihanna skulle begynne i bhg vi! De mest grusomme 5 ukene ever! Den første bhg var helt grusom syntes vi og snuppihanna hylgråt og trivdes ikke i det hele tatt! Jeg som elsker jobben min og har hjertetro på barnehager, vurderte å slutte å jobbe. Men så bytta vi! Og snuppihanna stortrives i den nye bhg - hvor hun har gått 1 år nå.

    Det er forskjell på bhg, og det er så fiiiiint når man finner en som foreldre og barn trives med :)

    God helg videre!

    ReplyDelete