30/08/2010

*gode vaner går i arv!







































noe av det beste jeg vet er å krype opp i godstolen med en bok! lille j begynner å få sansen for det
gode liv han også, og setter seg i den nydelige stolen jeg har arvet etter mommo`n min hver
gang leselysten melder seg. ofte krøller vi oss sammen i stolen begge to og pløyer oss gjennom alt
fra gamle moteblader til historier om muldvarper som får bæsj i hodet! det finnes ikke noe bedre
måte å slappe av på, synes min lille lesehestkompanjong og jeg*

nå har det vært litt stillstand på interiørfronten her i heimen en stund, men nå kjenner jeg det
kribler i "fikseogordne" genet
mitt igjen, så da blir det vel noe nytt å vise fram her på bloggen snart, tenker jeg!

4 comments:

  1. Veeldig bra! gleder meg jeg og;-)

    ReplyDelete
  2. Så herlig:)
    De er så skjønne der de i dyp konsentrasjon
    blar frem og tilbake...;)

    Klem Kjersti

    ReplyDelete
  3. Så kos!! Så fine bilder du hadde bak stolen og den stire & van jo knall.
    Blir kjekt å følge med på fiksingen din.

    ReplyDelete
  4. så herlig! deilig å ta en liten time-out innimellom ;)
    den boka er fantastisk!
    her har vi fått en ny favoritt: Bukkene Bruse på Badeland.
    Anbefales på det varmeste!! Snuppa hadde den med i barnehagen en dag, og alle ungene digga den :)
    Ha en fin tirsdag!
    Klem fra Barbro

    ReplyDelete