03/08/2010

*ny barnehage!






































tannpussen foreviget i speilet i dag morges før vi dro for å ha den første dagen i den nye barnehagen. førsteinntrykket
var ikke helt som vi skulle ønske, men det blir sikkert bra! vi ble vel litt for bortskjemte i den forrige
barnehagen lille j gikk i - den var bare helt fantastisk!

nå går sommeren for alvor på hell her i gården; lille j har startet i barnehagen og jeg begynner snart å
jobbe. nytt for både han og meg - håper det blir bra for oss begge*

7 comments:

  1. hei ...

    samme her gitt.
    Ny barnehage og ikke helt god feeling :o/
    men vi har også vært bortskjemt... :o)

    ReplyDelete
  2. Vet hvordan det føles tror jeg. Store endringer for små og store. Masse lykke til både i ny barnehage og i jobb!!! Klem

    ReplyDelete
  3. Det gaar deg forhaapentligvis til paa et par uker.
    her blir d sfo og ny barnehage for ine to paa mandag...
    sommerhilsen fra Aapent hus.

    ReplyDelete
  4. Det går seg til ! Noen ganger er forandringer skremmendes bare fordi det er forandringer. Og nå skal jeg ikke si forandringer en gang til . Heller skal jeg si : God natt og god tannpuss i morgen også!

    Kyss til dere alle tre!

    ReplyDelete
  5. Så lenge mann starter dagen med en tannpuss og i matchende striper, ordner alt seg vel til slutt.

    ReplyDelete
  6. Håper inntrykket endrer seg. En god barnehage er viktig, og forskjellene er store. Vår lille Signe har nettopp begynt i den nye storbarnehagen på Bjølsen, og så langt virker det veldig bra.

    Lykke til med nye rutiner i høst.

    ReplyDelete
  7. wow, Jonathan er lik faren sin!

    ReplyDelete