31/08/2010

*vi klarte det!

10 comments:

  1. søøøøøøøøøøøøøøøøøt :o)))

    ReplyDelete
  2. Skøn video :D

    Han er virkeligt skøn. Jeg har selv en søn, der er et par måneder ældre. Jeg elsker den alder de har nu :)

    Kh. Mirjam

    ReplyDelete
  3. Er det mulig? Så utrolig søt!

    ReplyDelete
  4. SÅ søt! :)
    Så fin handlevogn dere har i bakgrunnen der. Hvor er den ifra? :)

    ReplyDelete
  5. å herrreguuud noe så søtt!!:D:D Husker Emmas 30års-dag i Parkveien, da var han ikke stor,tiden går så vanvittig fort!!(han blir jo bare nydligere og nydligere han lille tassen der:)

    ReplyDelete
  6. *jeg henger meg på dere; han er utrolig søt!!! søtest i verden, synes jeg;)

    kine: handlevogna er fra en vanlig matbutikk. noen som hadde kastet den, og som den askeladd jeg er, så plukket jeg den opp!
    jonathan elsker den, og går rundt i leiligheten og "handler" ting hver dag. finner støtt og stadig både telefonen min og lommeboka mi oppi der;) *

    vigdis*

    ReplyDelete
  7. Knis, så artig!! Dora er populært her i heimen og.

    ReplyDelete
  8. Lindo,Lindo que children Maravilhoso quero um desse pra mim.

    ReplyDelete