23/09/2010

*bedre å spise grøt sammen...





























...enn biff alene, er det noe som heter! det synes lille j og jeg også, så da thomasen var borte i helgen hadde vi tacofest med de to fine
øbergsøstrene, spencer + emma og elsa. ikke noe er bedre enn gode venner rundt spisebordet, eller hva?! *
og apropos spisebord - er i tenkeboksen for hva slags spisebord vi skal velge når dette gamle bordet om litt faller sammen. har et par i
bakhodet, men alltid gøy med ny inspirasjon, så; tips om fine spisebord mottas med takk!

7 comments:

  1. Så deilig å se at det ikke bare er vi som har flere barnestoler - det er jo innmari praktisk da! Spennende med spisebord da:) Vi har et i heltre eik fra Bolia som jeg tror jeg kommer til å elske i alle år, vi kjøpte det for bryllupspengene og jeg ser for meg at jeg sier det til barnebarna når de er på middag om typ 50 år:)

    ReplyDelete
  2. Noen som har auau i panna?

    ReplyDelete
  3. Koselig selskap :-)

    Jeg kan anbefale å lage bordet selv - slik som vi gjorde http://hei-astrid.blogspot.com/2009/06/table.html

    ReplyDelete
  4. det var da fælt så mye plaster jonathanen har i panna da? Har han vært uheldig?

    Koselig med tacobesøk :)

    ReplyDelete
  5. Nåå stakka liten:/
    Har samme problem eg også, finner ikkje spisebord..
    er blitt soooo kresen i det siste, så me kjem vel til å sitte uten møbler i det nye huset;)

    Ha ein fin kveld:)

    såg koseligt ut med taco kveld:)

    ReplyDelete
  6. *heia! lille j hadde brennkopper, så vi måtte dekke det til slik at han ikke tok på dem - de smitter jo så raskt! men nå er både brennkoppene og plasteret borte*v

    ReplyDelete
  7. Alltid koselig med tacofest, med så mange fine mennesker samla på et brett!

    ReplyDelete