12/09/2010

*hva står øverst på ønskelista di?

























etter gårsdagens innlegg om siroccostolen begynte jeg å lure på hva dere
som er innom her ønsker dere! hva står øverst på ønskelista di? jeg tipper
der er mange godbiter som regjerer på de øverste plassene! vis meg
førsteplassen på ønskelista di - jeg er så nysgjerrig*
jeg ønsker meg også nytt spisebord, da vårt nydelige teakbord etter
mommo`n min er på vei til å rase sammen. jeg hadde ikke sagt "nei takk"
til et á la det over; gammelt, robust og plass til mange!

ps! litt dårlig nettetikette, men jeg husker ikke hvor jeg har funnet dette bildet.
har bare limt det inn i inspirasjonsmappa mi uten å skrive ned kilden.
jeg tror det er fra danske boligliv, men hvis noen har sett det før, og vet hvor
det er fra, så hadde jeg blitt glad for korrigering!

9 comments:

  1. Wow- for en flott blogg! Så kjekt å se skikkelig kreative blogger!:))

    ReplyDelete
  2. Hei på deg. Bolig Liv er også et av mine favoritt magasiner, Femina og Alt for damene er også bra danske magasiner...selv om man skulle tro det var litt "dame" magasiner...så er det faktisk proppet full med interiør og masse bra bok og reise tips. Ønskelisten min tar jo aldri slutt, akkurat nå ønsker jeg meg veldig veldig en stor vipp søppel bøtte, men brannmann sam ville vell ha dånet om jeg sa at vi skulle ha en søppelbøtte til den prisen...men en dag skal den inn i huset;-)) Videre skulle jeg også gjerne hatt to Tulip stoler til skrive og syplassen min...ha en fin helg videre. Bloggen din er så fargerik og fin. Wilhelmine

    ReplyDelete
  3. Hei:)

    Blei inspirert til å skrive om mi ønskeliste:)
    http://barebeas.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. looks so good ...I got the white chairs

    ReplyDelete
  5. Et veldig veldig fint bord! :) Det er akkurat et slikt et som ligger høyest på min ønskeliste faktisk! :) og noen fine loppis pinnestoler til :)

    ReplyDelete
  6. Jeg ønsker meg en sommerfugl-stol. Og så ønsker jeg meg veggene som skal dekkes av bøkene som nå ligger i kasser.

    ReplyDelete
  7. Jeg ønsker meg en Rosa kaffe-maskin! Rosa, ja!!:)
    Ellers kunne jeg virkelig tenkt meg Egget-stolen i beige-brunt skinn, men det er mest som en drøm! Kaffe-maskin er kanskje mer realistisk og overkommelig økonomisk;)
    God tur til Stockholm! Lenge siden jeg var der, men Gamla Stan er vel en selvfølgelighet!
    Nyt turen!!

    Klem fra Janniche, Duse Pasteller:)

    ps; Jonathan er en skikkelig skjønning!

    ReplyDelete
  8. Et slikt bord hadde ikke jeg heller takket nei til. Har nemlig samme problemstillingen som deg - en kjær rvet spisestue som er i ferd med å falle fra hverandre, og jeg har egentlig ikke lyst på en ny. Skjønt Hans Wegners Y-stoler hadde fått innpass når som helst. Tror de står øverst på min ønkeliste.

    ReplyDelete
  9. jeg ønsker meg et spesiallaget tvbenk/gulvhylle som skal gå fra ene veggen og ca 3meter bort til verandadøren. Den skal være så lav at den passer under store vinduer og så høy at fotolbumene passer :)
    lov å drømme... men det er nok bare jeg som kommer til å realisere den benk/hylla en dag jeg får ånden over meg :)

    ReplyDelete