09/09/2010

*jeg er stolt!






































jeg er stolt av jonathan! jeg er så stolt over å ha båret ham rundt inne i magen min i ni måneder.
jeg er stolt over at vi har klart å bygge et trygt og kjærlig hjem rund ham,
og så uendelig stolt over hvor glad, trygg og empatisk han er.
jeg er stolt av thomasen og meg! jeg er stolt over at vi har fått en så fin sønn. jeg er stolt over at vi er
 like forelska i hverandre i dag som den gangen vi traff hverandre i 1997. jeg er stolt over hvordan vi
to sammen, på vår egen måte, får hverdagskabalen til å gå opp. i dag er jeg stolt - rett og slett!

15 comments:

  1. Jeg er sikker på at du har god grund til at være stolt.

    Godt indlæg der minder os alle om at være stolte over alle de ting vi ofte tænker på som selvfølgeligheder :)

    Tak!

    Kh. Mirjam

    ReplyDelete
  2. Det har du god grunn til!
    :)

    ReplyDelete
  3. Klart du er stolt! Og det skal du da være også! Jeg synes flere skal slå seg litt på brøstet i ny og ne og anerkjenne seg selv og tillate seg å både rose seg selv og kjenne på hvor dyktige man er til å gjøre det man gjør.

    ReplyDelete
  4. Flott innlegg- vær stolt med god grunn. Fiiiin familie!<3

    ReplyDelete
  5. ÅÅå, så fint å høre! Flott at du er stolt, for det har du grunn til!

    Og du har også grunn til å være stolt av NIB-reportasjen om dere :)

    Utrolig kult dere har det hjemme!!
    Veldig morsom stil!

    ReplyDelete
  6. Heij! Jeg så deg hos NIB nå nettopp, og takk og pris for det, jeg digger stilen og bloggen din, strålende fornøyd med å kunne følge deg fra nå av! :D

    ReplyDelete
  7. Det har du god grunn til:)
    Veldig fint skrevet!!
    Også så kjekt at du kom på NIB!
    Herlige bilder:)

    Ha ein kjempe fin dag:)

    ReplyDelete
  8. Åh, søta! Du har all grunn til å være superstolt! Og jaggu kan du være stolt av fint innlegg på NIB også. Jeg er stolt av deg:) Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  9. kjempebra, vigdis!
    lurt og sunt å huske å stolte seg litt innimellom! dere er en kjempesøt familie.
    hilse thomas!

    hilsen Mrs. Payne :)

    ReplyDelete
  10. For en god følelse. ♥

    Og så synes jeg du skal være stolt over den flotte reportasjen hos NIB - veldig bra!

    ReplyDelete
  11. så godt!!!!
    slike ting tar en ofte for gitt.

    ReplyDelete
  12. JIPPI!!! Jeg er også stolt over dere alle sammen*

    ReplyDelete
  13. Så herlig innlegg, og du har all grunn til å være solt over den nydelige gutten deres. Han er til å spise opp. Vi må alle sammen huske på å være stolte litt innimellom, så tusen takk for at du minner oss på at det er det som er gratis i livet som er best, nemlig kjærlighet til våre barn og ikke minst mannen. Klem

    ReplyDelete