07/09/2010

*jonathan sitt soverom!






































her er jonathans aller helligste! når jeg kikker på disse bildene kan jeg ikke unngå å legge
merke til at det ikke har skjedd så mye nytt på den fronten i det siste...kanskje på tide å
fikse og trikse litt der inne?!
men om det ikke har skjedd så mye på interiørfronten på barnerommet den siste tiden, så har
det i alle fall skjedd mye med innehaveren av rommet selv! se så stor han har blitt! og så
blond! og så søt! jeg gir meg over;)

fin tirsdag*

7 comments:

  1. Vi roterer rundt på duden sitt rom minst en gang i året. (senest søndag som var) Da hadde han for liten seng påsto han, men da den ble flyttet til under vinduet så ble den stor nok... De vokser så fort og behovene endrer seg.
    Genial hylle med bøker og bamser. Er det rett og slett en tallerkenhylle?

    ReplyDelete
  2. Kjempefint soverom til en utrolig søt liten gutt :) Vi har nettoopp ommøblert på veslemor sitt soverom - til hennes store begeistring. Ble nesten et helt nytt rom :)

    Ha en fin dag

    Klem fra Lene

    ReplyDelete
  3. Hvor ser det alt for dejligt ud! Hyggeligt værelse og dejlig lille dreng :)

    ReplyDelete
  4. Nydeligfint soverom, men jeg må si at rommets innehaver er det herligste på dette bildet.
    Fjong fyr altså!

    ReplyDelete
  5. Verdens søteste Jonathan! ;oD Så fint rom han har! Og veeeldig fine bukser - de kjenner vi igjen! *hihi* Klem fra Bettina & Jeanette* ;o)

    ReplyDelete