19/10/2010

*blogglotteri!















da er det duket for et aldri så lite blogglotteri her hos oss! jeg har fått en superfin og inspirerende bok ved navn innredning og farger - velkommen inn!
mellom hendene, og den ønsker jeg å gi til en heldig vinner. boken er skrevet av interiørarkitekten nina stang, og er en fargerik
og flott bok med tips om hvordan du kan innrede hjemmet ditt på en spennende måte.
i boken presenteres 18  ulike hjem med like mange personlige løsninger på innredning, møblering og fargevalg. beboerne forteller om
sine drømmer, erfaringer og praktiske løsninger. kjempefin er den!


reglene for å være med i blogglotteriet vårt er som følger:
  • du tar ett lodd om du legger igjen en kommentar på dette innlegget. du trenger ikke ha egen blogg for å delta, men da er det fint  om du legger igjen en e-post adresse, slik at jeg kan få tak i deg hvis du vinner!
  •  du tar to lodd om du legger deg til som følger eller allerede er følger av bloggen vår
  • du tar tre lodd om du lager et innlegg/linker til blogglotteriet vårt

lotteriet starter NÅ, og vinneren trekkes på 2-års dagen til jonathan 31.oktober. jeg sender til utlandet også, så det er bare å delta hvis
du befinner deg utenfor norges grenser. lykke til, og ha en knall tirsdagskveld!

72 comments:

  1. Jeg vil veldig gjerne være med:) Jeg tar 3 lodd! Boka så kjempe fin ut den! Gratulerer med over 200 følgere - det er vel fortjent!

    Klem Sissel

    ReplyDelete
  2. pip pip, da ble det vel to lodd på meg?

    :) så dere i 123 idag, kjempefine!!

    ReplyDelete
  3. Jeg tar gjerne to lodd. Fin premie!

    ReplyDelete
  4. Jeg vil gjerne være med på lotteriet med to lodd:o)

    ReplyDelete
  5. Den boken så fin ut! :) Jeg vil selvsagt være med, to lodd til meg! :)

    ReplyDelete
  6. Tror nok dette er en bok jeg vil like. Blir gjerne med i trekningen og tar to lodd.

    Kari :-)

    ReplyDelete
  7. Klart jeg vil være med - tre lodd ble det på meg :-)

    ReplyDelete
  8. Får jo rett å slett aldri nok av interiørbøker så jeg vil gjerne ha 1 lodd;)
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Jeg er også med! To lodd :) Tusen takk for en kjempefin og inspirerende blogg :)

    Mvh. Janne
    jann.hol@gmail.com

    ReplyDelete
  10. oh gøygøy!
    Har da plass til enda en interiørbok i hylla!
    Jeg slenger meg med - 2 lodd til meg :)

    ReplyDelete
  11. Jeg tar veldig gjerne to lodd! Fin bok :)

    ReplyDelete
  12. Hei - så gøy. Jeg har lagt meg til som følger og får to lodd :)

    Fortsatt fin tirsdagskveld

    Lene

    ReplyDelete
  13. Så hyggelig give away :) 3 lodd til meg

    PS! Har selv en liten give away...

    ReplyDelete
  14. Noe sånt hadde jeg trengt...
    Tar gjerne to lodd!

    ReplyDelete
  15. Den boka skulle jeg gjerne hatt! To lodd til meg! :)

    Klem Carina

    ReplyDelete
  16. elsker bloggen din! virkelig min største inspirasjonskilde til vårt splitter nye hus :-)

    ReplyDelete
  17. Vill jättegärna vinna boken! 3 lotter till mig;-)

    ReplyDelete
  18. Jeg vil gjerne være med i lotteriet, to lodd til meg siden jeg følger bloggen!
    Ha en knall kveld!

    ReplyDelete
  19. Moro med lotteri:) 2 lodd på meg :D

    ReplyDelete
  20. Jeg vil gjerne være med i lotteriet!
    Kjempefin blogg du har, og veldig fin reportasje i Rom123!

    Hilsen Ida :)
    (ida@holmberget.no)

    ReplyDelete
  21. Jeg er med, med to lodd!!!
    Gratulerer :)

    ReplyDelete
  22. Jeg blir med og tar to lodd :)
    Grattis!!
    Klem M.

    ReplyDelete
  23. Så flott da! Den gaven kunne jeg gjerne tenke meg!!! Og med min vinnerlykke, skulle ikke det være noe problem...!
    *iRoNi*:P
    Prøver meg allikevel og tar 3 lodd.

    Klem fra Janniche,
    Duse Pasteller:)

    ReplyDelete
  24. Jeg skriver kommentar og følger. Gi meg to lodd! Og trekk meg som vinner.

    ReplyDelete
  25. Hei hei, jeg er så klart med, så tre lodd på meg takk, mulig linken ikke er oppe å går før jeg er hjemme fra køben, men link eller innlegg skal det bli ;)
    klem victoria

    ReplyDelete
  26. jeg er med =) 2 lodd!
    Håper jeg har litt flaks denne gangen, for boka ser helt nydelig ut

    monica.sastre@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Jeg tar tre lodd :)

    Jeg har også lagt din trehodede lampe til ønskelisten min.
    Takk for en fin blogg.

    ReplyDelete
  28. Jeg vil være med :) jeg trekker 2 lodd jeg da :)

    ReplyDelete
  29. Jeg trekker 2 lodd og føyer meg til koret av fornøyde lesere.

    ReplyDelete
  30. Jeg trenger litt inspirasjon og blir gjerne med på lotteriet! Jeg tar ett lodd. Så dere i Rom 123 i går, kjempefin reportasje!
    Klem fra Monica (bergemonica@hotmail.com)

    ReplyDelete
  31. Hei,

    jeg tar gjerne to lodd!
    Takk for en inspirerende blogg!

    Hilsen Marte

    marte@studio54.no

    ReplyDelete
  32. Hei Vigdis og Thomas
    (og Jonathan, selvfølgelig!) :)

    gratulerer med 200 Følgere.
    Jeg blir med å feire, kan dere skjønne.

    fin blogg, vettu.

    tre lodd på meg! :)
    fin onsdag til dere

    hilsen
    Åpent hus

    ReplyDelete
  33. Gratulerer med 200 følgere! Det vil jeg jo være med å feire:) Ser ut som en veldig fin bok!

    2 lodd på meg:) Ha en flott dag!

    ReplyDelete
  34. to på meg med :) - eller tre, for jeg lager et innlegg på "matmor" (uroguro) sin blogg :p

    fin onsdag!

    ReplyDelete
  35. Kjempe fin gave!!
    Vil gjerne være med:)

    Eg tar to lodd:)

    Lykke til til meg sjølv;)

    ReplyDelete
  36. Hadde vært en inspirerende gave å vinne:)

    1 lodd,

    katrinewj@gmail.com

    ReplyDelete
  37. 2 lodd til meg! :) Syns ikke det var lenge til vi feiret at du hadde 100 følgere, nå har det doblet seg og vel så det! :)

    ReplyDelete
  38. Den bog ser lækkler ud! Jeg vil rigtig gerne være med på 3 lodder.

    ReplyDelete
  39. Slår til med to lodd ;). Og kjempefon ROM123-artikkel - for nå har jeg lest den ;). Vi har lik ting-filosofi! Nesten alt hos oss har også en historie og mye stammer fra tidligere generasjoner. Bondefolk har låver. Det innebærer mye samling ;).

    ReplyDelete
  40. Så fin premie! Jeg vil gjerne være med! Prøver lykken med 1 lodd!
    Klem
    Lise

    ReplyDelete
  41. Fin blogg, fint lotteri og fin premie!! Jeg deltar herved med to lodd:-) Har lagt meg til som føler av bloggen deres!

    ReplyDelete
  42. Jeg er fan av dere, så tre lodd til oss. Til meg, til J. og til E. Sånn skal det vel være? Ha en fin dag:)

    ReplyDelete
  43. Åh så gøy!
    To lodd til meg :)

    ReplyDelete
  44. fin bok, jeg bestiller 2 lodd! :)

    ReplyDelete
  45. Jeg vil gjerne ha to lodd!
    Har skrevet om deg her:
    http://camulen.blogspot.com/2010/10/blogglotteri-hos-jonathan.html

    ReplyDelete
  46. Tar 2 lodd jeg, og håper på å vinne den flotte boka.

    ReplyDelete
  47. Synes bloggen deres er veldig sjarmerende og fin å lese - ikke rart det er blitt over 200 følgere!
    Melder meg på med 1 lodd:)

    ReplyDelete
  48. Du har så fin blogg, så æ tar mæ et lodd;o) God helg til dokker

    ReplyDelete
  49. Heisann!
    La meg til som følger, morro å oppdage nye blogger!
    To lodd til meg takk! :))

    ReplyDelete
  50. Hei!
    Har fulgt med på bloggen din over lang tid nå - og blir så inspirert hver gang jeg er innom! Liker stilen din veldig godt!!

    Tar gjerne tre lodd jeg, og krysser fingrene!

    Ha en fin lørdagskveld! Gler meg til trekningen :)

    ReplyDelete
  51. Hej!

    Jag följer din blog med Bloglovin, eftersom jag gillar din stil. Rätt balans mellan att bry sig och slappna av liksom...

    Jag vill jättegärna vinna boken!

    Hälsningar från Sverige!

    Maria

    ReplyDelete
  52. ranitakfh@hotmail.com24 October 2010 at 12:41

    Jeg ønsker gjerne å være med.
    Hilsen ei som nettopp oppdaget interiørblogger :)

    ReplyDelete
  53. Gratulerer med nydelige tall nok en gang!
    Hver følger er vel fortjent!
    Jeg blir med og tar to lodd!

    ReplyDelete
  54. Gratulerer så mye! Vil gjerne være med på feiring og giveaway, - boka så spennende ut... :-)
    Tar ett lodd.

    ReplyDelete
  55. Jeg oppdaget denne bloggen for noen uker siden og har allerede blitt en fast gjest. En herlig blogg, og en utrolig fin og inspirerende leilighet! :)
    Lotteriet vil jeg gjerne vaere med paa. Jeg tar to lodd, siden jeg akkurat ble foelger! :)

    ReplyDelete
  56. Hei! Jeg vil være med. Har lenge lest denne fine bloggen og er en følger. Så kjekk ut den boka, så jeg prøver lykken :)

    ReplyDelete
  57. Hei:) Har vært innom bloggen dåkkers før og, syns den va så koselige så nå va d på tide eg la meg t som følger;) Tar 3 lodd å hb på d besta:)
    store klem fra June:)

    ReplyDelete
  58. to lodd takk! Hilde ("mor di")

    ReplyDelete
  59. HEI :)
    Jeg er gjerne med på trekningen,
    følger fast deres blogg.Mange glade innlegg som sprer gleden videre her.
    Fin fredag til dere også!
    Hei fra Jorun

    ReplyDelete
  60. Heihei!
    Ja jeg vil være med på lotteri!
    Trekker 3 lodd jeg. Dette blir spennende.
    Søndagen kommer til å bli kjempe bra. Gleder meg med dere. takk for fin blogg hvor godfølelsen kommer med hvert et nytt innlegg. :)

    mvh med et lekent sinn

    ReplyDelete
  61. Da blir det to lodd på meg!! Trenger litt inspirasjon til hva jeg kan gjøre i heimen. ;)

    ReplyDelete
  62. Hei, har gladelig lagt meg til som følger og tar gjerne to lodd. Ha en fin fredagskveld!
    Lena, Konfettiform.

    ReplyDelete
  63. Chi-Chi-Ching! Tre lodd for Skuta!

    ReplyDelete
  64. Ett skarve lodd på meg, men det er mer enn ingenting! :D
    linncicilie@hotmail.com
    Linn Cicilie

    ReplyDelete
  65. jeg vil gjerne være med å vinne jeg:)

    søt blogg dere har!

    Klem fra mor i fjasevs huset

    ReplyDelete
  66. Hei.

    Jeg vil gjerne være med..bedre sent enn aldri:)

    Vil gjerne ha to lodd da jeg allerede følger bloggen din:)

    Gratulerer masse med den store to årsdagen:)
    Mammahjertet her gleder seg til den store 4årsdagen vi feirer om nøyaktig en måned:)

    Kose dere masse i dag, nyt tiden..jeg synes den går altfor fort:)

    Klem

    ReplyDelete
  67. Eg vil gjerne vinne ei so flott bok:) Tar eitt lodd.
    gurohuu@hotmail.com

    ReplyDelete
  68. to lodd til meg :) og hipp hurra for den fine og store 2-åringen!

    ReplyDelete
  69. Hei Søs! Jeg slenger meg på! Takk for en finfin dag!
    Klem fra Vibeke

    ReplyDelete