16/10/2010

*fredags/lørdagsenke!






































hver fredag og lørdagskveld hele høsten fram mot jul jobber thomasen som fotograf på x factor og skal vi danse. det vil si at jeg
som regel må holde meg hjemme med beina på bordet i mens han jobber sene kvelder. ofte har jeg hyret inn en venninne
eller flere for å holde meg med selskap i sofaen, men i kveld nyter jeg stillheten alene med macen i fanget, noe godt i glasset og
"brothers &sisters" på skjermen. litt over ti må jeg skru over på tv2 for å få med meg slutten av programmet, for da pleier
rumpa til den søte fotografmannen min å dukke opp på tv`n, og den er verdt å få med seg!! fin lørdagskveld*

4 comments:

  1. Jag ställer upp som frivillig venninne en kväll!!
    (Vi var påväg till er idag, men när vi skulle åka pratade kimm med kåre och då hade ni lekt klart..:) i morgon kanske?)
    *Kram på dig*

    ReplyDelete
  2. Jeg henger meg på Emma og kommer gjerne å slenger meg i sofakroken din! Og det gleder jeg meg til! smask!

    ReplyDelete
  3. *emma og hilde: ja,kom og hold denne stakkars enka med selskap;) !! *

    ReplyDelete
  4. er ikke så verst å ha kjæreste med søte rompe :) vi er heldige begge to da, heheh :)

    ReplyDelete