13/10/2010

*kontor i stua?




























kontoret vårt på soverommet blir aldri brukt. thomasen og jeg tar heller med oss laptoppene våre inn i stua og jobber der. vi er
begge ganske så sosiale av oss, og liker best å være der den andre er, så å sitte alene på et kontor i leiligheten er egetlig ganske uaktuelt
(jeg vet, vi er håpløse)! men et kontor trenger vi, så nå har vi rett og slett flytta skrivepulten inn i stua, slik at vi kan jobbe og
henge sammen samtidig (det vil si: jeg har flytta pulten inn i stua. thomasen er i paris og aner ingenting om min
ommøblering...jeg tror du kommer til å like det, pus)! jeg har ikke fiksa og ordna der ennå, men slik ser det ut i skrivende stund.
vurderer å innvestere i et par pockethyller fra string over pulten, maken til de vi allerede har mellom vinduene i stua. neste prosjekt
blir i alle fall å gjøre kontorkroken koselig. jeg er i utgangspuntet ikke fan av kontor i stua, men her får fashion vike for function,
og jeg har på følelsen at jeg kommer til å trives svært så godt med det!

for øvrig sier ryktene at vi er å se i den nyeste utgaven av rom123;) jeg har ikke sett reportasjen selv ennå, da postgangen
her på løkka er rimelig treig. uansett så er det i salg i butikk fra 15.oktober; løp og kjøp hvis dere vil se hjemmet vårt på glanset papir!

11 comments:

  1. Sitter og leser Rom123 :) Veldig bra reportasje.
    Gratulerer!!

    ReplyDelete
  2. Ja det ble fint!! Jeg også liker å jobbe og være sosial ;)

    God kveld!

    ReplyDelete
  3. Har du flyttet skapet som sto der alene? Imponert...

    ReplyDelete
  4. Hei Vigdis!
    kom over bloggen din for ikke så lenge siden, da jeg akkurat hadde oppdaget blogglandias fantastiske verden, og siden har jeg fulgt bloggen! Du har en super stil jeg digger rått!
    Har lest room 123 i dag, hoppet over de andre repotasjene for å lese din først, hehe! Så fortsett å inspirer!
    hilsen Ranveig

    ReplyDelete
  5. *må løpe og kjøpe imorra da...* ;)
    vi kjører også den sosiale kontor-varianten ;)

    ReplyDelete
  6. Gratulerer med SUPERfin reportasje!
    klem fra Barbro

    ReplyDelete
  7. Heluuu:) Gjett om jeg skal løpe og kjøpe Rom123 i morgen. Gleder meg til å se fine hjemmet på trykk:) Og kontor i stua er jo tingen når det ser så fresht ut. Ha en fin fin kved.

    :) IfraLahell

    ReplyDelete
  8. Så spennende, ikke fått den her ennå, men gleder meg til å se, synes kontoret ble fint, og blir sikkert fantastisk når du er ferdig, har det selv i stua da vi også liker å oppholde oss sammen ;) og det funker veldig bra...
    klem victoria

    ReplyDelete
  9. Kjempefin reportasje i rom123!!

    ReplyDelete
  10. Rom 1-2-3 skal kjøpes! Jeg har ikke bare en pult men to på stua så unødvendig å si hva jeg er fan av haah!
    God bedring til fine J !

    ReplyDelete
  11. Veldig fin reportasje i Rom 123! Jeg har tenkt på de string hyllene dine lenge... de er akkurat min smak, hvor har du kjøpt dem?

    ReplyDelete