09/10/2010

*lørdag!







































da er vi tilbake i byen! vi skal ikke gjøre annet i dag enn å slappe av inne, leke og lese bøker. jeg drømmer om et bokhyllesystem à
la disse som de hadde i den søteste bokhandelen på söder i stockholm. i biblioteket i vårt neste hjem, kanskje?! ellers så hadde jeg ikke
takket nei til en herlig kombinasjon av montanahyller heller, for å si det sånn! med så mange bokhylleønsker må jeg få meg et
stort hus, skjønner jeg. uansett så er jeg superfornøyd med de herlige stringhyllene vi har i stua nå* fin lørdag!

3 comments:

  1. Fin lørdag til dere også! *

    ReplyDelete
  2. God lørdag!! Her har vi kost oss ute i hagen. Deilig med sol!!

    ReplyDelete
  3. Hola!

    Vet du om Stringhyllene kan kjøpes i Oslo, i såfall hvor? Haha deler drømmen din om bokhyller i alle fasonger.

    Fin søndag!
    Elin

    ReplyDelete