18/10/2010

*om å leke med tiden!





























på rommet til jonathan har vi en gammel lekeklokke, som vi har kjøpt på markedet på birkelunden. det er den eneste klokka
hos oss som ikke går konstant framover. innimellom skulle jeg ønske at tida var som denne klokka; at den bare kunne stoppe
opp litt slik at vi kunne nyte øyeblikkene litt lenger, at vi kunne skru den tilbake og kanskje gjøre de tingene vi angrer på at
vi ikke gjorde eller at vi kunne skru tida fram slik at vi kunne se at alt kommer til å gå bra i framtida. men det kan vi ikke,
og det tror jeg er like greit! men det er ei finfin klokke, og her i huset elsker vi å leke med den*

6 comments:

  1. gurimalla den var grådig fin :D
    *misunnelig* ;)

    ReplyDelete
  2. Oooo! For en fin klokke!!!
    Speilet var også fint!
    Enig med deg i din betraktning av tiden...

    Klem fra en som leser om Jonathan hver dag:)
    Duse Pasteller

    ReplyDelete
  3. Utrolig søt klokke! Jaggu har de mye fint på markedet i Birkelunden. Enig med deg om at tida noen ganger kunne gå litt saktere jeg....liker bloggen din!

    ReplyDelete
  4. Så fint bilde med stilig speil og lekeklokke. Veldig koselig blogg du har, så la meg til som følger.
    God kveld :)

    ReplyDelete
  5. Fy søren for en fin klokke:) Skjønner godt at den har blitt en Hit hos liten som stor. Skulle så gjerne stoppet opp litt her noen ganger vi også. reportasjen i Rom123 var super fin. Jeg digger stilen deres og dere:)

    Klem ifra Lahell

    ReplyDelete