11/10/2010

*stor gutt!































jonathan i 4 -årsdagen til søteste elsa i går. i munnen har han en bursdagsfløyte som han iherdig forsøkte å få lyd i.
jeg synes han ser så stor ut på dette bildet..men jeg er jo i ferd med å innse at han faktisk begynner og bli en stor gutt nå. om knappe tre
uker så fyller han to år! tenk det; thomasen og jeg har vært foreldre i snart to år! ikke vet jeg hvor tida har blitt av, men jeg vet i alle
fall hvor glad det går an å bli i en slik herlig gutt - og da snakker vi "jegergladidegheltopptilmånenogtilbakekjærlighet"!

4 comments:

  1. Smiler! Har blitt litt snufsete av den boka innimellom gitt :)

    Ha en fin kveld!

    Carina

    ReplyDelete
  2. Tiden flyr , spesielt etter man har fått barn. "Stjopp" sa det,og så er lille babyn min FIRE år. Straks Fireogethalvt faktisk. Føles som i går at jeg ble mor for første gang!

    ReplyDelete
  3. han er så fin ;)
    og stor ja... tiden går så raskt.
    Husker når jeg akkurat fant bloggen din...
    sånn ca her :

    http://jegerjonathan.blogspot.com/2009_04_01_archive.html

    da var gutta våre små ;)

    ReplyDelete
  4. Det er når vi får barn vi ser hvor raskt tiden går. Litt vemodig det.
    Utrolig nydelig gutt dere har!!! :)

    ReplyDelete