25/11/2010

*et lite spørsmål til dere!





























rundt 1000 mennesker (!) er innom bloggen vår hver dag, og det synes vi er overveldende og superkoselig - takk for at dere
titter inn og legger igjen så mange koselige kommentarer! dere begynner jo å vite en del om oss og vår hverdag nå, men vi vet så lite
om dere! hvem er dere? hva jobber dere med? er dere på vår alder?  kunne dere tenke dere å si litt om hvem dere er, og hva som gjør
at dere klikker dere inn på jeg er jonathan? hadde vært topp å bli litt kjent med dere også* fin torsdagskveld!

74 comments:

  1. Dere er så søøøøøøøte!
    Jeg bare "slumpa" inn her via via via en annen blogg. Stikker innom bloggen din stort sett daglig. Og ser med glede at det kommer hyppigere innlegg. Mycket bra.
    Jeg er,som du,sykepleier. Har en sønn på tre år, så det er ekstra morro å følge med Jonathan og hans utvikling.
    Vis oss gjerne litt mer av interiør og klær; Du har en kul stil!
    God kveld til fine deg!
    kathrine

    ReplyDelete
  2. Heia, jeg kom innom her pga vår fine felles venn Hilde B! Hun snakket om at dere hadde en blogg, så måtte sjekke den ut! :) Jeg er grafisk designer og jobber som lærer på Norges Kreative Fagskole i tillegg til at jeg freelancer OG jobber som healer. God blandings! Har to gutter på 12 og 14 år. Forlova i 15 år.... :))

    Fin blogg med fine mennesker og fine bilder. Jeg har også Powershot G10, men har blitt så lat etter at jeg fikk i-phone... Fra Trondheim :)

    ReplyDelete
  3. Hei, titter jo selv daglig innom, elsker å lese om den lille familien og digger stilen din, kom innom her første gang gjennom en annen blogg og etter det flgt deg fast, er selv 26 og har jo min lille frøken på 3 år, og den fine mannen min da... Jobber til daglig som dekoratør... det var litt om meg.. ;) ha en fin helg
    klem victoria

    ReplyDelete
  4. Kom kanskje litt inn på dette på den forrige kommentaren jeg la igjen! Jeg har nesten nettopp begynt å kommentere på innleggene dine, men har vært fast leser i omtrent en måned. Jeg er nesten avhengig nå, sjekker bloggen din mange ganger om dagen!! Jeg er ei jente på 21, gifter meg i august, gleder meg masse. Er dere gift? Hvis ja, vi vil se bilder!!
    Og så har jeg en liten tass på to år som heter Torje. Han ligner ganske på Jonathan, men det er vel mest pga håret. Jobber på kiwi og på vita, og har ikke peiling på hva jeg vil bli når jeg blir "stor" :)
    Bor i Drammen forresten

    ReplyDelete
  5. Jeg kom vel inn på bloggen ved en tilfeldighet, sånn via via via en kveld jeg satt å surfet, og har fulgt den siden!!
    Liker bloggen godt fordi bildene du tar er litt annerledes enn mange andre blogger, stilen deres og leiligehten deres er megakul (og dere har så mange fine ting). Blir litt inspirert rett og slett selv om det egentlig ikke er helt min stil!

    Selv er jeg er 28 år gammel førskolelærer som nå er i permisjon med min 6 mnd gamle sønn! I vår lille leilighet bor min zanzibariske mann og hunden vår Thelma!!!

    Fin tosdagskveld til dere!!

    ( jeg har bare sånn ca.10 lesere hver dag, men jeg lurer fælt på hvem de er og...)

    ReplyDelete
  6. Vær hilset godtfolk :)
    Vi er nå hvertfall en liten gjeng på 30 (mannen), 30 (jenta) og 1,4 (gutten), men det nok mest jenta som er bloggleseren :)
    Vi jobber innen reiselivsverdenen, bor på Østkanten i Oslo, er særdeles musikkinteresserte (og fotballinteresserte, hilsen mannen). Det går mye i sang, musikk på anlegg og konsertbesøk her i gården kan du/dere si.
    Jeg klikker meg innom for å få inspirasjon, gode tips om mye og mangt, lese herlige hverdagshistorier, se nydelige bilder osv. Rett og slett for å trekke på smilebåndet, nikke gjenkjennende osv.
    Jeg storkoser meg her inne!

    ReplyDelete
  7. jeg er innom hver dag fordi jeg digger dere stort! hehehe. jeg begynte å lese bloggen din samtidig som una og j.ble født,så jeg føler at jeg har sett lille j. vokse opp.. du skriver fint, er utrolig søt og jeg gleder meg til å ta en drink med deg. det hjelper at guttene også er søte.

    ReplyDelete
  8. Jeg fant bloggen ved en tilfeldighet.Den er litt ulik de andre. Trendy...flotte bilder og kul:)
    Gutten deres er helt nydelig!
    Jeg har solgt min optikerbutikk da jeg syns det ble for travelt å eie butiikk med en 1-åring og en 2-åring i hus:)
    Har begynt på BI studie med et mål om å bli eiendomsmegler.Begynte å blogge da min hjemmekarriere begynte:)

    ReplyDelete
  9. Jag ramlade in på er blogg via en annan och gillade era foton och ert hem! Jag heter Lotten, 40 år, bor i Göteborg, Sverige med sambo och två pojkar på 7 och 10 år.

    ReplyDelete
  10. Hei :) Jeg kom inn på deres blogg fra elsaemily sin blogg, men hvordan jeg kom DIT vet jeg ikke. Rent tilfeldig egentlig :) Bloggen er koselig, dere skriver morsomt og har så mange fine bilder. Det gjør bloggen veldig "levende". :) Og så er det morsomt å lese når jeg selv har barn på omtrent samme alder :)

    Jeg er 23 år og mamma til 3 fine gutter, ble gravid da jeg gikk på videregående og har vært hjemme med barn siden det. Skal ta ferdig videregående og så får vi se etter det. Er så mye jeg vil bli og mulighetene er så mange! :-)

    ReplyDelete
  11. Hei hå!
    Jeg kan ikke huske når og hvordan jeg dumpet inn her, men jeg har fulgt dere en stund :) Dere har en koselig blogg og tar så fine bilder! Jeg er (evig?) student og har tenkt til å bli markedsfører. Også er jeg mediegrafiker litt fra før av :) 23 år gammel og her hjemme har jeg samboer og en sønn som nylig ble to år. Så det er ekstra spennende å følge jonathan :)
    God kveld i stuen ;)

    ReplyDelete
  12. Eg har egen blogg så dåkke e velkomne innom for å se litt mer på meg å mine:) Huske isje heilt kor eg kom øve denne bloggen henn, mn blei fort sjarmerte av dåkke:)
    klem fra June:)

    ReplyDelete
  13. Dere er en nydelig familie, du tar fiiine bilder og skriver bra, derfor titter jeg innom omtrent daglig. Lærerutdannet, 35 år, kone og mor til tre deiligheter på 7,4 og 1,5 år. Har ingen blogg selv, men å lese blogger er min nye tidstyv. Det er så morsomt og inspirerende! 1000 er innom hver dag,sier du, det må jo være fantastisk!!! Fant din blogg via en annen, husker ikke hvilken.

    Line

    ReplyDelete
  14. God kveld i stua, jeg er en 32 år gml 3barnsmor, som oppholder meg i Sveits m. mann og da mine 3 små. Jeg er fulltidsmamma. Jeg kom inn på bloggen din via en annen blogg, som jeg ikke husker hvem var dessverre... liker bildene du har i bloggen veldig godt, de er så stemningsfulle. Gutten din er nydelig, likner litt på en porselensdukke jeg hadde som liten faktisk, som var veldig søt og med like krøller ;-) Jeg er imponert over at du har 1000 lesere hver dag! Tar av meg hatten! Jeg skriver også blogg, men har stengt den for 'almenheten' nå, om du vil følge oss så send meg en mail på: lisaathotwiredottno - så skal jeg sende deg en invitasjon :-)

    ReplyDelete
  15. Jeg kom over bloggen din gjennom Nadja tror jeg. Jeg ble plutselig usikker, for det føles ut som om jeg har lest bloggen din utrolig lenge. Jeg liker bloggen din så godt fordi jeg kan identifisere meg med mye av det du skriver ( også skriver du så bra!), du tar så flotte bilder og vi har jevngamle gutter ( både sønn og mann, hehe)
    Jeg tror vi er opptatt av mye av det samme.

    Jeg bor i min hjemby Trondheim, i en gammel leilighet midt i sentrum som vi pusser opp i rykk og napp.
    Jeg er mamma til Kasper på 2 år ( men det vet du jo...), og er samboer med Peter.

    ReplyDelete
  16. Hei!
    Jeg har fulgt bloggen din en stund nå, anonymt fordi jeg ikke selv har blogg men har veeeldig lyst til å starte en, det er bare at ting tar tid kan du si! ;-)
    Jeg er sykepleier jeg også faktisk, har 3 små barn ( sier bare gå for ett søsken til Jonathan dere! hehe) Veldig opptatt av interiør, synes dere har en fantastisk fargerik leilighet som jeg får masse inspirasjon fra.
    Hilsen Ranveig

    ReplyDelete
  17. Hei
    Jeg har lest bloggen din lenge og klikker alltid innom når du poster et nytt innlegg. Hvorfor? Fordi du har din egen stil på alle områder og du tør å vise det frem. Jonathan er helt nydelig og dere virker som en stabil, sammensveiset og flott familie. I tillegg til fine bilder og inspirasjon liker jeg å få lov til å få et lite innblikk i en annen småbarnsfamilies hverdag.
    Jeg er 26 år, student og mamma til Amalie 5 år og Thomas 2,5 år.
    Fin torsdagskveld til dere også :-)

    ReplyDelete
  18. Hej. Jamen jeg læser med her fra Danmark. Jeg bor i Odense. Jeg er 34år, mor til 2 dejlige drenge (på 2år og 7år).
    Jeg er uddannet pædagog og arbejder med adhd-børn på en skole.
    Jeg aner ikke hvordan jeg er landet på din/jeres blog, men jeg bliver hængende da jeg er vild med billederne - og så er der bare god karma i jeres indlæg :)
    I er på min blogroll, så der er nok flere danskere der læser med end I lige tror ;)
    Velkommen indfor hos mig også - og ha en dejlig aften.
    Peace, Tina

    ReplyDelete
  19. Mann 44 år, elektriker fra industrien, gift 3 barn, to i tenårene. Bor i Alta.
    Liker bloggen deres!
    Jeg liker å roe nervene ved å lese hverdagsblogger som folk flest har skrevet når jeg har vært innom nettavisene. Jeg liker best blogger som handler om det folk opplever i hverdagen, hvor mye snø de har fått, hvor de har vært på ferie, sånne ting. Så kan jeg holde meg oppdatert på hva som skjer i det ganske land. Det blir mer virkelig virkelighet for meg enn den nettavisene serverer. Glad for at dere fins!

    ReplyDelete
  20. Hey!

    Jeg er fra Danmark, er en kvinde på 28 år og udover at have bloggen hverdagshjem, er jeg designer og har Miss Vera Clothing.

    Jeg så bloggen gennem nogle andre danske blogs jeg følger, og synes det er så koseligt at følge med i jeres gøren og laden.

    ReplyDelete
  21. Jeg skriver om livet mitt her: http://27desember83.livejournal.com/, avogtil. Jeg har lagt ut bilder her:http://fugged.livejournal.com/ i ni år, og ellers synes jeg også at http://www.flickr.com/photos/fugged er et fint sted å legge ut bilder, også synes jeg http://epla.no/shops/frkfestli/ er et fint sted å selge det jeg strikker, selv om alt er tatt ned siden jeg skal på julemarked snart. SÅnn. Nå vet du litt, og så fikk jeg promotert meg selv samtidig ;D

    ReplyDelete
  22. Hei !!
    Jeg er innom bloggen deres av og til.
    Fant vel bloggen gjennom andre blogger. Liker godt de stemningsfulle bildene og alt det hverdagslige. Har kanskje aldri lagt spor etter meg. Jeg er en kreativ sjel på 34 år. Jobber som sykepleier på nyfødt-int. Mann og 4 barn.
    Ha en fin helg !
    -Cecilie

    ReplyDelete
  23. vi kjenner jo hverandre, men vil uansett få det svart på hvitt, hehe - bloggen deres er jo så sjarmerende, jordnær, fin og søt! alltid gøy å se når det har kommet en ny post.
    klem fra mrs. payne *

    ReplyDelete
  24. Jeg er 35, journalist på et børnemagasin i Danmark og mor til to drenge, og jeg blogger selv, så jeg støder jævnligt på nye blogs, blandt andre jeres. Først og fremmest blev jeg interesseret, fordi I lægger mange fine billeder ud, og dernæst fandt jeg ud af, at jeg synes, du skriver fint og ærligt og med så meget kærlighed til din lille familie, at det er rørende.

    Kærlig hilsen Louise

    ReplyDelete
  25. Hei,hei,
    Jeg kom innom bloggen din via via via.... og blev følger med en gang. Digger stilen deres, bildene og måten du skriver på. Opplever innleggene som ærlige og tøffe med flotte bilder. Likevel stilen deres er ikke den samme som min får jeg inspirasjon av å være innom her.
    Selv heter jeg Katla, er en Islending som bor i Sandefjord. Er lærer, jobber i barnehage, har verdens beste samboer og to herlige gutter på 4 og 6.

    Gleder meg til å følge dere videre!

    ReplyDelete
  26. Kom innom bloggen deres via en annen blogg, og synes det er gøy å se hvordan andre småbarnsfamilier også har det, på godt og vondt:) Fine bilder og hyggelige innlegg!
    Er selv sykepleier, og runder 30 om små 3 måneder. Blogger selv om hvordan våres lille familie lever, så du/dere er velkommene til å følge med på: hovlandkjaersgaard.blogspot.com:)

    Fin fredag!

    Nina

    ReplyDelete
  27. Heisann!

    Er innom bloggen deres når jeg er på den daglige "surferunden". Synes bloggen er en av de fineste herdagsbloggene, stemningsfulle bilder og koselig tekst.

    Jeg er selv 28 år, mamma til tre søte små, gift og jobber som jurist.

    ReplyDelete
  28. I er den fineste lille familie! Jonathan er så charmerende en gutt, og man kan mærke al jeres kærlighed til hinanden, gennem billeder og tekst. Det giver lidt ro at følge med på jeres blog, når jeg selv har for meget at tænke på..

    Jeg selv er 21 år, fra Danmark. Studerer Art and Technology, og tænker på hvad der mon skal ske når jeg bliver bachelor til sommer. Skal jeg rejse? Arbejde? Flytte til København?

    Kærligst
    Asali

    ReplyDelete
  29. Jeg fant dere heldigvis for lenge siden og synes bloggen din er så stilig og koselig på en gang (og det er vanskelig å få til;).

    Jeg er 34 år, bor i Bergen med den fineste mannen og en 3 år gammel gulljente, er sosionom/familieveileder, deltid masterstudent om blogging (sikkert for evig fordi det dukker opp så mye annet gøy å gjøre). Jobber nå med nye, spennende ting innen sosiale medier.

    ReplyDelete
  30. Jeg er 18 år og går i 3. klasse på musikklinja. Er innom hver dag/flere ganger om dagen for å bli fylt med inspirasjon. Bloggen deres har så flotte bilder av både Jonathan, som må være en av verdens nydeligste barn, og av den fantastiske leiligheten! Jeg pusser opp rommet mitt og henter en del ideer herfra! Fortsett sånn!

    ReplyDelete
  31. Jeg kom borti bloggen din gjennom en annen blogg. Og jeg titter stadig innom, for synes det er veldig hyggelig å lese den! Du har mange gode tips om interiør og mye annet, og mange fine, koselige bilder. Jeg er student med samboer, og interessert i mye av det du skriver om. Gleder meg til å følge dere videre!

    Hilsen Janne

    ReplyDelete
  32. Hei på dere!
    Jeg kom over bloggen deres som så mange andre her, via via en eller annen.. litt synd at jeg ikke husker, men men jeg får skylde på ammetåka siden jeg var hjemme i permisjon da jeg begynte å følge dere ;)Jeg liker bloggen deres fordi dere skriver om hverdagen, hvordan det er å være familie og så digger jeg stilen deres :) Jeg liker også at tingene mine har en historie bak seg :) Jeg er 28 år, gift og har to barn, gutt på 5 år og ei lita jente på 15mnd. Jeg er utdannet hudpleier og var halveis med førskolelærerutdanning da jeg fant ut at det var ikke det jeg ville likevel!! Klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg vil bli når jeg blir stor(håper ikke jeg blir så veldig mye større nå, for jeg har slutta å vokse i lengden nemlig, så da er det bare bredden som gjelder!)!! Eneste jeg veit er at jeg har lyst på en jobb der jeg får brukt litt kreativitet..
    Er hjemme for tiden og pusler med litt småting som sying, strikking og annet håndarbeid, i påvente av å finne meg en jobb som passer med levering av barna i barnehagen, den åpner ikke før kl 7:30 nemlig!!
    Det var litt om meg :)

    ReplyDelete
  33. Jeg er så heldig å være mamma til en liten jente på snart 15 måneder. Jeg synes det er både koselig å inspirerende å lese deres hverdagshistorier. Tusen takk for at dere deler det med oss.

    Takk for at dere inspirerer til å gjøre helgene til kvalitetstid for en travel småbarnsfamilie.

    Håper dere har lyst og energi til å holde bloggen i live en god stundt fremover!

    ReplyDelete
  34. Jente på 24, bor rett i nærheten av dere faktisk (!) og venter på ei lita jente som helst skal bo i magen min til januar. Har samboer og jobber på universitetet.

    Begynte å lese bloggen din for ett år siden. Liker spesielt godt bildene som er tatt av pappa-thomas på de første innleggene i bloggen. Bildene er så fargesterke og nydelige! Finner ellers inspirasjon i interiør og stilen deres.

    ReplyDelete
  35. Jeg fant dere siden jeg har Thomas som venn på facebook. Vi gikk på fotofagskolen sammen.
    Synd bloggen deres er så herlig ekte så har lagt dere ti på google lesern min.

    Silje

    ReplyDelete
  36. Jeg er Kathrine og 25 år. Har ingen blogg selv, men elsker å hente inspirasjon på bloggen din, både til hjemmet og til jobben. Grafisk designer og langt over gjennomsnittet interessert i design, interiør, form, farge, foto og musikk.
    Jeg er Jonathan er fargerik, ekte, fin og full av inspirasjon. Derfor er jeg innom bloggen daglig.
    Ha en strålende helg =)

    ReplyDelete
  37. Jeg er 25 år og bor i Oslo sammen med kjæresten min, vi flytter snart inn i vår første egne leilighet! Jeg har tidligere studert kunst og nå studerer jeg til å bli førskolelærer, litt for trygghetens skyld :) Dere har en koselig og inspirerende blogg!

    ReplyDelete
  38. Hei. Jeg er 25 år, student, og bor i en leilighet på Majorstuen med samboer og to barn (snart 3 år og 1 år).
    Har fulgt med på bloggen din i ca halvannet år, flere ganger i uken. Synes du har mange fine bilder og søte hverdagshistorier. Og et skikkelig kult hjem.
    Har nettopp fått meg egen blogg, og da måtte jeg selvfølgelig bli følger også:-)

    Ha en fin fredags kveld!

    ReplyDelete
  39. Hej,

    Jeg er også fra Danmark. Blogger ikke selv, men er nysgerrig:) Fandt din blog gennem Louises flødebolle blog (længere oppe).

    Jeg er 30 år, mor til en dreng på 16 mdr, psykolog og jeg elsker at læse og tage billeder.

    Jeg kan virkelig godt lidt jeres stil og jeres fotografier. De er lækre, smukke og ikke mindst ærlige og derfor kigger jeg forbi en gang i mellem.

    Ha en skøn weekend,

    Mia

    ReplyDelete
  40. Jeg er ei 31 år gammel jente som bor på Grünerløkka, og kom over bloggen deres via via en annen blogg. Synes bildene på bloggen og interiøret er helt fantastisk! Og Jonathan er jo bare så skjønn da:) Du skriver så levende og lager en blogg man blir glad av å lese. Ja takk til så inspirerende, kreative og positive mennesker som dere:) Keep up the good work - dere vil sikkert få bare flere og flere lesere!
    GOD HELG TIL DERE 3!
    Hilsen Mona

    ReplyDelete
  41. Hei!

    Jeg kom over bloggen din da jeg var hjemme i permisjon med sønnen min, og ´oppdaget´ bloggverdenen som en fantastisk kilde til inspirasjon i hverdagen. Titter nå innom dere daglig : )
    Fine bilder, bra innlegg og sjarmerende liten Jonathan!

    Jeg er selv 29, bor med mann 31 og sønn 16 mnd på Grünerløkka. Jobber med interiør, og elsker å være sammen med min lille familie, fotografere, og ellers nyte livet!

    Finfin helg til dere : )
    Elisabeth

    ReplyDelete
  42. Jeg fant bloggen din via Fjeldborg-bloggen, og har fulgt deg siden. Liker stilen din, og synes dessuten at bloggen din er veldig koselig. Har en liten gutt på snart 3 år, i tillegg til ei lita jente på 6 måneder, og kjenner meg mye igjen i det du skriver om Jonatan.
    Jeg er også utdannet sykepleier, men hoppet av for noen år siden, og jobber nå i Widerøe. Er forøvrig i permisjon nå for tida, og koser meg veldig! :)
    Bor ellers to steinkast fra Fjeldborg faktisk, og har t.o.m lurt meg til et besøk der via svigerinnen hennes. Måtte jo få se i det fiiine huset deres ;)
    Elsker alt som har med interiør å gjøre, og er storfornøyd med min nye hobby som blogger ;)

    God helg til deg og dine!

    Klem Carina

    ReplyDelete
  43. Fine dere!! Bloggen gir inspirasjon og herlig å se hverdagslivet til en by-familie ettersom vi bor langt oppå landsbygda i Nord-Trøndelag! Jeg kikket først innom bloggen deres igjenom Kimm og Emma's blogg!! Husker ikke når det var, 2009 engang(!?) Det viste seg også at våre kjærester hadde møttes for mange år siden da T bodde i Trondheim!! Også var det så super koselig å møte dere i sommer, drikke vin og være urban! Du passer utmerket til å være sykepleier, for du er ett herlig positivt vesen!! Håpet Milla (5 år) & Lilli (3 år) kan møte lille søte J til sommeren, spise is og le!!

    Vi lever drømmen på Landsbygda, med masse kreative ideer i blodet!!
    Koselig å følge dere, kommer til å gjøre det så lenge bloggverden består!!

    ReplyDelete
  44. Jeg kom nettop over denne bloggen via-via å har lakt dere til på lista som jeg fyller ekstra med på :) Synes bloggen er orginal, personlig og koselig! Liker den retro feelingen og de ekte bildene:)) Jeg er hjemme med ei på 1,5 og en på 3 som går litt i barnehagen. Bor i stavanger område og liker lampen din på det siste bildet;) Hehe!!

    ReplyDelete
  45. Aner ikke hvordan jeg kom over bloggen deres - var det et tips om en fin blogg på nettet kanskje? Er innom i ny og ne, ikke daglig. Og så blar jeg litt nedover innleggene :) Synes bloggen er koselig, personlig og fylt med fine bilder!

    Selv er jeg like gammel som mamma Vigdis, samboeren min er like gammel som Pappa Thomas, og jammen er ikke veslefrøkna bare noen få måneder yngre enn Jonathan :) Vi bor også i Oslo!

    God helg til dere!

    Klem, Cecilie

    ReplyDelete
  46. Husker ikke lenger hvordan jeg kom over bloggen deres. Men etter det har jeg tittet innom hver dag! :) Syns dere er så søte og har slik en hverdagslig idyll som jeg liker :) Liker også stilen deres. Liker DERE, rett og slett. :)

    Jeg er 22, er fra Halden. Er gift og har en datter på 14 mnd. Jeg går hjemme med jentungen og prøver å finne på mye hverdagskos :) liker og drive med interiør og musikk. Litt om meg :)

    ReplyDelete
  47. Hei dere 3.
    Så gjennom kommentarene her og innså at jeg ikke hadde sett bakover i bloggen deres fra når J ble født (en over her som skrøt av de tidlige bildene). Jøss, ble helt rørt jeg av å se litt av den første tiden deres sammen, kanskje også særlig med tanke på at du fortalte om din babyblues og alt.
    Vel, har fulgt bloggen din en stund, 1år kanskje? Fant den via en annen blogg. Jeg er 27år, datter på 6mnd og mann på 29. Inspirerende blogg på mange måter!

    En riktig god helg til dere! Hilsen M

    ReplyDelete
  48. Jeg tittet innom andre faste blogger, og en tilfeldighet førte - som det gjerne er - til en annen. Slik ble jeg følger av Jonathans blogg. Du er modig og flott som tør skrive om livets gleder og sorger (mest gleder!). Det er det fint å lese om. Jeg har en sønn på 6 måneder, en hund på to 1/2 år og en mann på 34. Selv er jeg 30 med hovedfag i kunsthistorie fra UiO. Nå er jeg hjemme med poden og stuller med små oppussings- og strikkeprosjekter. Vi bor på en halvøy i Oslofjorden. PS! Mine første måneder med minien var grå og vanskelige, og jeg kjenner meg veldig godt igjen i dine ord. Men jeg tenker at det faktisk var en lærerik erfaring å ta med seg, som lærte meg mye om livet og meg selv. Den lærdommen gjør at det uansett ikke vil bli så vanskelig med en eventuell nummer 2. Tror jeg. Lev vel:)

    ReplyDelete
  49. Er ofte innom bloggen, synes den er koselig og oppmuntrende i hverdagen :) fant linken gjennom flotteste en-to-tre (som jeg har gått i klasse med). Jeg er både bloggeren Uroguro og har for tiden gått over til å bruke Ahnah (som er vovvse-valpen i huset)

    Så jeg kan vel si at jeg er ei sporty og kreativ jente, i siste halvdel av tjueåra, fra N-trøndelagen - bosatt i Geilo. Jobber som lærer ved barneskole (og ungdomsskole etter jul) hovedsaklig i kunst&håndverk :)

    ReplyDelete
  50. Hei søtiser... ;)

    Jeg tror det var du som fant meg en gang for lenge siden da vi var helt ferske bloggere ;)
    Jeg har vært trofast innom dere siden den gang ...
    Og jeg kikker litt ekstra rundt meg hver gang jeg er på løkka, for går jeg på deg skal du jammen få en klem ;)

    Siden jeg har delt litt om meg og mine på 'Glimt' , så vet du jo noe om oss... ;)

    Jeg jobber i Coca-Cola, men drømmer om en kreativ hverdag...
    Henke jobber på Gardermoen i SAS - han kaster koferter og pusher ut fly men vil helst reise heletiden... ;) Vince går i barnehagen og nyter å være 2 pluss litt ...( og elsker Rory Racerbil) ;)
    Desuten sier han 'er jonathan hen'a?' når vi leser oppdateringer inne hos dere ;)

    Gooood helg fra oss.... ;)

    ReplyDelete
  51. Hei familien Reisæter. Trives veldig godt med å bli kjent med dere gjennom denne bloggen. Tror kanskje dere (eller bare Vigdis) kjenner meg litt allerde gjennom min blogg Hei Astrid. Bra med oppmuntring til å presentere seg selv - tror kanskje jeg må gjøre noe lignende på Hei Astrid også.

    ReplyDelete
  52. Hei! Kom også innom via en eller annen blogg, husker ikke hvilken, er så lenge siden. Var innom innimellom, før jeg plutselig kjente dere igjen fra barseloppholdet på sykehuset. Etter det har jeg blitt fast følger. :)

    Jeg er 27 år, gift, mamma til Milly (2008) og Tobias (2010). Bor i Oslo, utdannet grafisk designer. Syns det er så fint med de hverdagslige oppdateringene fra dere, så livsnært og ekte. God helg!

    ReplyDelete
  53. Jeg har kommet over bloggen deres via linker fra andre blogger, og har begynt å følge den nå nylig.

    Selv er jeg 21 år og studerer siste året på bachelor i visuell kommunikasjon.

    Fine bilder, nydelig sønn og artige små beskrivelser av hverdagen. Og en herlig reportasje i Rom 1-2-3. God helg videre!

    ReplyDelete
  54. Jeg har kommet til bloggen via andre blogger. Liker bildene og det du skriver - men jeg må indrømme at de som slo meg helt omkuld og gjorde at jeg ble hengene - var STOLEN! Den fantastiske stolen - Paulistano ofcourse.
    Nu har jeg og kæresten startet en stolopsparing - for jeg ønsker meg en sånn i barselsgave nr. 2.

    Hvem er jeg? Jeg er norsk, men bor i Danmark, og er blitt mest dansk etter å ha bodd her siden jeg var 12. Studerer medicin, og har med kjæresten min en dejlig gutt på 3 år.

    ReplyDelete
  55. Hei:)Ei hete Tonje og blir 15 i februar. Ei bor i kalde Alvdal, langt opp i Østerdalen. (Verdt å besøke, superkoselig her!)
    Ei les bloggen dokkers, fordi den gir meg masse herlig inspirasjon(interiør og bilder! Og det er nettopp det ei lik(interiør og bilder). Også ,ettersom ei ha forstått, er mamma'n sykepleier, noe som ei har lyst til å satse på.
    Ha en fabelaktig førjulstid<3
    Klem Tonje fra Alvdal.

    ReplyDelete
  56. Hei!

    Jeg husker faktisk ikke helt hvordan jeg kom over bloggen deres, men tror det var via en annen blogg. Jeg begynte å følge bloggen fordi jeg liker så godt bildene her inne, synes de hverdagslige historiene her er veldig fine og oppmuntrende, også liker jeg godt det du skriver om interør:) Synes rett og slett det er veldig inspirerende å følge bloggen!

    Selv er jeg 32 år, bor rett utenfor Oslo sammen med samboeren min, og er utdannet medieviter.

    Ha en finfin kveld!

    Hilsen Pernille

    ReplyDelete
  57. Kikker innom mest på grunn av de fine bildene, også skriver du bra. Jeg er mamma til to gutter, jobber som turnuslege foreløpig og bor i Oslo. Mannen min er ingeniør. Vi er 31 og 33 år gamle. Han ingen blog selv , defor denne anomyme tilværelsen :)

    ReplyDelete
  58. Kanskje jeg skal gi en lyd jeg også :) Hei hei igjen - det er "nabon", jeg følger jo med dere da vet du, synes dere virker til å være en trygg og omsorgsfull familie. Og så har du jo den kule stilen din, det er jo ikke til å kommme bort fra. Det som utgjør hverdagen min er meg (utflytta trønder) og min Thomas og vi bor åpenbart rett i nærheten av dere. Jeg runder 26 om noen uker, er på min andre utdanning (Art Director) og vi to runder syv fantastiske år sammen til sommeren. Keep up the good work, du virker så flott atte hjælp :)

    ReplyDelete
  59. Jeg følger med på bloggen din, og blir like verpesjuk hver gang!! Er 23 år, gift, bor i Oslo og studerer til å bli lærer :D

    ReplyDelete
  60. Hei!
    Kikkar innom bloggen din ein par gonger i veka. Trur eg fann den via NIB? Eller via via via slik ein typisk finn bloggar. Diggar interiørstilen din og syns det er koseleg å lese om familielivet. Sjølv er eg 30, gift, mamma til 2 jenter (2 og 5 år) og jobbar som forskar i vestlandshovudstaden Bergen.

    ReplyDelete
  61. Hei! Jeg heter Elise og er også sykepleier, men jeg hekler for det meste, og det var derfor jeg begynte å blogge selv. Jeg har vært innom dere sporadisk, men nå er jeg blitt fast følger. Jeg liker at bloggen er så upretensiøs og fin, og ikke så tilgjort og oppstæsja som mange andre blogger er.
    For en god ide å spørre hvem folk er, jeg har også flere hundre lesere hver dag, men vet veldig lite om alle sammen. Tipper det er nokså spess å lese hva alle tenker om dere!

    ReplyDelete
  62. JA! nå var det sannelig på tide at jeg stod frem som den faste, men anonyme, leseren av deg og dere som jeg er!
    Jeg er en 28 år gammel jente (dame?), som bor i Oslo på andre året. Bærer på et stort Bergenssavn, etter å ha bodd der 6 år, men blir også mer og mer glad i Oslo. Ellers..nettopp ferdig utdannet lærer, samboer, og på nyåret blir man mamma for første gang:)

    Tror jeg ramlet inn her gjennom en annen blogg for halvannet år siden. Og siden har jeg blitt her! Elsker bildene du deler:) og ikke minst den fantastisk fine og personlige leiligheten deres.

    Fortsatt god blogging, Vigdis! Og, god bedring!
    - Carina

    ReplyDelete
  63. ps: såpass godt liker jeg meg her, at jeg la meg til som følger;)

    ReplyDelete
  64. Jeg fant bloggen deres gjennom Ida. Jonathans tante. Synes bloggen har utrolig flotte bilder, og for en som ikke eier et eneste kreativt gen i kroppen, er det herlig å se at andre gjør det.

    Har fulgt med litt nå og da siden dere startet opp. Har selv en liten sønn på nesten to år, så kjenner meg igjen i mye av det dere skriver om. Jobber til daglig som lærer, og nyter livet på landsbygda (les: Lillestrøm).

    ReplyDelete
  65. jeg husker neimen ikke hvordan jeg fant bloggen din, ramlet vel inn her gjennom en annen blogg tenker jeg. ble nysgjerrig da jeg kjente dere igjen fra kongsberg, og begynte å lese. det har jeg fortsatt med fordi du har en herlig ærlig og fin blogg med masse flotte bilder!

    jeg heter karoline, opprinnelig fra kongsberg, men bor nå i oslo. 27 år, samboer, nyutdannet og på jobbjakt.

    ReplyDelete
  66. via via via via - så kom eg hit og blei betatt av den fine familien!
    og plutselig ein dag for nokre månader sidan stod jammen lille j og vinka til meg gjennom et cafévindu. :) Det var sweet.

    ReplyDelete
  67. Hei! Jeg snubla innom her via en eller annen felles kjent på fb. Husker ikke hvem. Synes du har en supersøt gutt og at du tar masse fine bilder! Ser innom dere titt og ofte.

    ReplyDelete
  68. Hei og hopp! Jeg husker ikke helt hvordan jeg kom over bloggen din, men det var sikkert gjennom en av de andre bloggene jeg leser. Jeg synes det er så koselig å følge med på deres fine lille familie. Kule bilder har du også! Også er det jo litt interiør å skue innimellom også.

    Jeg heter Ann Merete, er 29 år og bor øverst på Grünerløkka sammen med min kjære Even og våre to katter Sofus og Pysen. Jeg elsker å lese om andres interiør og finner masse inspirasjon gjennom andres blogger. Driver med litt hobby- og interiørprosjekter innimellom. Ellers er jeg "between jobs" for tiden, og studerer litt på NKS.

    Klem AM :)

    ReplyDelete
  69. Heeei - jeg føler at det er lenge siden jeg helt tilfeldig falt innom bloggen din - et slikt tilfeldig møte som ikke endte med at jeg la deg til som favoritt engang - noe jeg angret på senere og så tok det litt tid før jeg helt tilfeldig falt innom igjen. Hadde deg lenge på favoritter før jeg endelig fikk meg til å bli en følger. Tror jeg er ganske bred når det gjelder blogger jeg er innom - selv om de fleste nok er interiør tunge - din er anneledes og søt!!!
    Jeg er litt - ok, en del år eldre enn deg - med større barn og lever i et helt annet land - men det gjør jo ingen forskjell - for meg;-)

    ReplyDelete
  70. Jeg har nettopp i dag ramlet inn i bloggen din via Her på Sandaker. Det ser ut som om jeg kommer til å bli værende her også en god stund fremover.
    Jeg er 35 år og har en jente på fire og en gutt på 2 år. Kjenner meg igjen i det lille du har skrevet om Jonathan i alle fall. Gleder meg til fortsettelsen.

    ReplyDelete
  71. Bloggen din oppdaget jeg via andre blogger, og har siden tittet jevnlig innom.
    Liker at bloggen din er anderledes og skiller seg ut fra andre både i utforming og stil. Og Jonathan`en deres er bare så søt!
    Jeg har selv en liten Jonatan på 3 mnd, sammen med min samboer & forlovede. Jeg er 24 år og utdannet barnvernpedagog men nyter nå dagene hjemme. Skriver selv en blogg, og du er selvsagt velkommen til et besøk!

    ReplyDelete
  72. jeg aner ikke hvem dere er jeg. jeg snublet innom bloggen deres via fjeldborg, som jeg igjen fant via en eller annen blogg et annet sted. :) jeg er treogtjue, bloggoholiker, over gjennomsnittet begeistret for jul og romantiske komedier, studerer religion i trondheim og har ingen planer om å bli voksen med det første.

    ReplyDelete
  73. Svarer jeg, selvom det er lenge siden du skrev innlegget :)
    Jeg husker ikke hvordan jeg havnet innom bloggen din, men jeg liker den veldig godt! Jeg er en mamma på 30 år som bor sammen med en guttepjokk på 13mnd og verdens kjekkeste mann! Jeg jobber og skriver på masteroppgaven min og dagene flyr avgårde med det. Ellers er hverdagen vår som hverdager flest med barnehage, lørdagspizza og masse moro med pjokken som skal lære seg å gå og snakke på en gang.

    ReplyDelete
  74. Hei.

    Jeg er en jente på 25 år som bor sammen med kjæresten min i vår herlige leilighet i Oslo, byen jeg har bodd i nesten hele livet, og endelig er i ferd med å forelske meg i. Er akkurat ferdig som student. Har en veldig spennende deltidsjobb, og er på jakt etter en minst like spennende fulltidsjobb.

    Fant bloggen nå i dag via en annen blogg, og leser meg tilbake i historikken:-) Bloggen fenger meg fordi den er ekte, engasjerende, gjennomtenkt og levende. Og fordi dere minner meg på at jeg så veldig ønsker meg barn. Takk for at jeg får titte inn i deres liv.

    ReplyDelete