27/11/2010

*ferie!























































jeg tror jeg har fått kulda på hjernen, for ALT jeg klarer å tenke på for øyeblikket er å pakke koffertene og reise til et sted der det er
litt varmere! som foreksempel til antibes, der vi var en liten uke da jonathan var seks måneder gammel.
jeg tror jeg må saumfare økonomien og kalenderen å sjekke om vi ikke kan få lagt inn en liten tur et eller annet sted etter jul.

i kveld er det finale på "skal vi danse", og det betyr at vi kan ha thomasen hjemme på lørdagskveldene framover; det skal bli så
fint å ikke være tv2enke for en stund!
i mens thomasen fotograferer for harde livet i kveld,  skal jeg til denne fine familien å feire søteste emma som fyller år. gleder meg til en helaften
med piker, vin og sang! snilleste tante vibeke skal passe på jonathan. fin lørdagskveld!

4 comments:

  1. Så fantastisk fint biletet med paraplyen er!!! Nydeleg lys!

    Ha ein fin laurdagskveld! :)

    ReplyDelete
  2. Ja det er lov å drømme seg litt vekk nå når gradestokken kryper nedover!

    Ha en fin kveld:)

    ReplyDelete
  3. hei. Jeg lurer på en ting. Hvordan er det å filme med g12'en?

    ReplyDelete
  4. *g12`n er helt super å filme med! vi har et vanlig videokamera i hus, men det bruker jeg aldri, for er så fornøyd med å filme små hverdagssnutter med powershoten. den har også vendbar skjerm, slik et vanlig videokamera har, og det er helt supert*v

    ReplyDelete