17/11/2010

*kaffe!






































vi har verdens minste kjøkken, og enormt mye kjøkkenting. som gammel rafensjente er jeg velutstyrt på kjøkkenfronten, for å si
det mildt! vi har lenge hatt lyst på en espressomaskin, men ikke følt at vi har plass på benken da vi både har en kitchenaid
kjøkkenmaskin og en blender  stående framme. men så har jeg blitt presentert for nespressos nette, lille espressomaskin, citiz d110, som
faktisk er verdens minste helautomatiserte espressomaskin. den måler kun 13x27,8x37,2 cm - perfekt for vårt bittelille kjøkken. så nå
har vi, i samarbeid med rafens, fått en slik i hus, og vi er superfornøyde! den tar liten plass og lager knallgod kaffe hver gang! man
finner den fine citiz maskinen, og andre nespressomaskiner hos rafens, som har et svært bredt utvalg i kjøkkenredskaper. hvis du kunne
tenke deg en nespressomaskin, så burde du ta turen til en av rafensbutikkene i perioden 15.november til 15.januar, for da kan du få inntil
400 kr tilbakebetalt ved kjøp av en nespressomaskin. en bra deal, spør du meg! fin onsdagskveld og en fin kaffestund til dere*


12 comments:

  1. Så fin lille kaffemaskin - og nydelige bilder :)

    Mmmm fikk lyst på en god kopp kaffe akkurat nå....

    ReplyDelete
  2. hehehe da kommer jeg på kaffi vettu! For en lyx!

    ReplyDelete
  3. Grattis! Så liten og kjekk. Vi er veldig fornøyd med vår "Le cube" Om man er glad i kaffe blandet med melk, anbefaler jeg nespresso aerochino.

    Vi må avtale angående prosjektet vårt. Og finne ut hvor vi kan kjøpe resten av det vi trenger;) Og drikke kaffe på den nye fine maskina di! thihi

    ReplyDelete
  4. Så morsomt at du har jobbet hos Rafens. Det har nemlig jeg også!

    Hvilken butikk jobbet du i, og når var du ansatt der?

    ReplyDelete
  5. Det var litt av et reklame innlegg gitt. De er kjekke de maskinene. Svigermor har en hun også. Synd det ikke eksisterer noe Rafens butikk i Kristiansand. ;-)

    ReplyDelete
  6. Ååååh, så søt!! Og DEN skjønne koppen da!:O :)

    Nyt kaffen!

    Klem, Janni,
    Duse Pasteller

    ReplyDelete
  7. Så skjønn. Jeg vil adoptere den! Hvis du blir lei.

    ReplyDelete
  8. Oj, den var jo veldig liten og nett. Hverdagsglede!

    ReplyDelete
  9. mmm... vi har også en sånn :)
    pga en über snill mamma !! hihi( kanskje fordi vi aldri hadde kaffe når hun kom på besøk før...)
    Jeg eeeelsker den !

    ReplyDelete
  10. for en fantastisk kopp. er det fra figgjo? jeg er og veldig glad i rafens, det må være en drømmejobb. fin blogg!

    ReplyDelete
  11. En sånn maskin vil jeg også ha! Liten og tøff! Hadde passet perfekt hos oss. Løp og kjøp!

    ReplyDelete