09/12/2010

*bryllup!


























jeg er fortsatt i bryllupsstemning etter dette uforglemmelige bryllupet for litt over to måneder siden, så jeg slenger inn et bilde
fra vennefesten vår for nesten tre og et halvt år siden. herregud, for en fest! vi valgte å dele bryllupet vårt opp i to fester; en med
nærmeste familie og forlovere på selve bryllupsdagen, og en med venner dagen etter. på familiefesten var det 25 gjester, og vi serverte
tapas fra delicatessen i mammas barndomshjem her i oslo. det var perfekt med en liten og intim fest etter selve vielsen! på venne-
festen hadde vi 90 gjester, og serverte takeaway pizza på papptallerkner og kartongvin i plastikkvinglass. selvfølgelig akkopagnert av
et nydelig pynta bord med lyng og stearinlys! veldig uhøytidelig, og helt perfekt for oss*

jeg klarer ikke å bli frisk i dette kalde vinterværet, og har vært hos legen som sykemeldte meg i dag - dritt, altså! satser på at en periode
hjemme og en kur med antibiotika gjør susen før jul! fin torsdag*

11 comments:

  1. Hurra for herlige bryllupsminner!

    ReplyDelete
  2. Å så herlig ! Ett slikt bryllup vil jeg ha og! :-)

    ReplyDelete
  3. Sånn type bryllupsfeiring liker jeg!

    Ikke så mye kunstig stæsj, og en personlig vri. Og helt sikkert mye morsommere, for både venner og familie..
    Kjærligheten skal jo tross alt være det viktigste.

    Kjempefint bilde!

    Ha en god kveld:-)

    ReplyDelete
  4. herlig! Bryllup er flott! her planlegges vårt kommende litt hver dag :D

    ReplyDelete
  5. Hørtes ut som et fantastisk bryllup! hvor er dette bildet tatt?

    ReplyDelete
  6. For en fin brudekjole du hadde! Hvor hadde du kjøpt den?

    PS: Synes bloggen er kjempefin, og er innom hver dag for å se hva som skjer hos dere! :-)

    ReplyDelete
  7. God bedring, søta!

    ReplyDelete
  8. *tone: bildet er tatt på takterassen på et bygg i møllergata her i oslo*

    anonym: takk for det! kjolen er designet og sydd av min gode venninne og forlover, klesdesigneren c.øberg. er enig i at den er veldig fin!

    maud: tusen takk! gleder meg til å se dere i jula*

    ReplyDelete
  9. Så ut som en fantastisk dag. Og en herlig måte å feire bryllup på! Herlig og laidback, akkurat i deres ånd!! Fiiint!!

    ReplyDelete