07/12/2010

*den nakne sannheten!
















jeg er jo, som mange av dere som titter innom her, opptatt av interiør, og jeg liker å ha det fint og koselig rundt meg. jeg har lagt ut
utallige bilder fra leiligheten vår der alt ser ryddig og rent ut, og en skulle vel kanskje tro at det er slik vi har det mestepatren av tiden.
det har vi imidlertid ikke ! de bildene er en ønsketenkning av hvordan jeg skulle ønske at det var her til alle døgnets tider. som regel
ser det ut som på bildene over her i heimen vår; mye kaos, en god del hybelkaniner og saker og ting som står alle andre plasser
enn der de hører hjemme. jeg vil jo gjerne ha det ryddig, så vi legger inn en 20 minutters powerydding etter at jonathan har lagt seg hver dag.
men det å ha det "interiørbladryddig" har jeg gitt opp for lenge siden - det er ukompatibelt med en to-åring og to jobbende foreldre
i hus! i alle fall for oss. jeg tar vel ikke helt feil når jeg tipper at de fleste av dere som legger ut strigla
bilder av hjemmene deres ikke har det slik hele tiden? jeg er det første til å heie på at det er lov til å pynte litt på sannheten på en interiørblogg.
men det er jommen meg lov med litt rot også, eller hva?*
fin tirsdagkveld fra et hjem med to syke karer (jepp, thomasen kom syk hjem fra jobb i stad han også)!

19 comments:

  1. Slapp a - dette er vel realiteten hos de fleste;)
    Om ikke blir jeg ærligtalt litt bekymra - iallefall om det gjelder småbarnsforeldre.
    Ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  2. Akkurat samme hos oss også! Vi rydder som gale i en time før vi skal få besøk, så de i alle fall ikke skal snu i døra.. Så vi har egentlig funnet løsningen, og det er å få besøk hver dag, DA kanskje vi greier å holde det ryddig..!

    ReplyDelete
  3. Herlig!! Sånn er det til oss støtt og stadig! Mest stadig!! Blir så jeg setter mer pris på ett ryddig hus, når det er rotete innimellom!! More is less!! God bedring til gutta, og klem til hu som passer på!!!

    ReplyDelete
  4. Så BEFRIENDE å se at dere og har det slik!!! Puh! Jeg føler at jeg rydder hele tiden, men at det fylles på med rot fortere enn jeg greier å henge med.
    Jeg tviler på at de som er i interiørblader eller har interiørblogger har det så strålende rent og pent hele tiden. Dere ryddet sikkert ekstra mye før Rom123 var på besøk hos dere? Jeg tenker at hvis vi skal ha hjemmet vårt i et blad, så ringer jeg City Maid!

    ReplyDelete
  5. Tusen takk! Sånne innlegg hjelper litt på selvfølelsen til andre slitne småbarnsforeldre. God bedring ;)

    ReplyDelete
  6. hehe! Det kunne godt vært kjøkkenet vårt :) Jeg pleier å tenke sånn at jeg gir om ikke annet andre god samvittighet når de er innom, for her er det alltid rotete! Litt mer eller mindre, men som oftest mer..

    Du får ta på deg jobbrollen og være litt sykepleier for gutta dine:)

    Fortsatt god kveld!

    ReplyDelete
  7. Hurra for realitetsblogging, jeg har akkurat samme kjøkken jeg også!

    ReplyDelete
  8. Herlig du er! Endelig en blogger som tør å vise hvordan kjøkkenbenken egentlig ser ut! (Ser rimelig likt ut her også.. Selv uten barn og syk mann ;) )

    ReplyDelete
  9. HAhaah! Ett ekte hjem ? Vi har mest problemer med gulvet vi . Skulle tatt bilde av alle smulene som samler seg etter bare noen timer ;D ( hvitt gulv hjelper ikke akkurat )

    Men jeg hater rot da. Så jeg kan gå å plukke og rydde en hel dag jeg . Selv om det ikke er noen vits egentlig - HAha!

    God bedring til gutta !

    ReplyDelete
  10. YES - og det er helt uttrolig hvor FORT det hoper seg opp hele tiden - det er som en ond sirkel som aldri tar slutt!!!!
    Modig er du som legger ut bildene;-)

    ReplyDelete
  11. Det eneste jeg ser er at dere har speil bak vasken! Utrolig kult! Det kan jeg også ønske meg! Ü

    Vi har ikke noe visningshjem! Her bor vi - og det syns ;)
    God bedring til de syke Ü

    ReplyDelete
  12. Jippi!! akkurat sånn ser mitt kjøkken ut, heele tida! (bare at jeg mangler oppvaskmaskinen...)
    Godt å se at flere har det som meg!;)

    Klem, Janni
    Duse Pasteller

    ReplyDelete
  13. Det er noe befriende ved å se andres rot, da føler jeg meg mer normal. Takk skal du ha!

    ReplyDelete
  14. TAKK, jeg blir helt stressa av alle de perfekte rommene der ute. og blir kjempeglad når noen blogger rot som jeg kan kjenne meg igjen i! Herlig herlig herlig!
    Og moro å se at det faktisk blir rotete på kjøkkenbenken selv om man har oppvaskmaskin, vi har ikke oppvaskmaskin og jeg har sett for meg at den gang vi får det kommer kjøkkenbenken alltid til å være ryddig. Men det er vel kanskje ikke sånn i virkeligheten? :)

    God onsdag!

    ReplyDelete
  15. Hepp hepp for rot og uorganiserte hjem!, følte en stund, etter å vært innom diverse interiørblogger, at det bare var våres hjem som ikke var striglet:)

    Ha en super onsdag!

    ReplyDelete
  16. HELT enig. Man kan ikke holde det HELT stringent.

    ReplyDelete
  17. Herlig med en hverdagssannhet og realitetssjekk en gang i blant!

    God Torsdag!

    ReplyDelete
  18. Jeg stiller meg i takkerekken! Kjøkkenbenken din ser heeeelt normal ut :-)

    Men jeg skjønner ikke helt det speilet der; da blir det jo dobbelt opp med rot.....! ;-)

    Fin blogg du har!

    Hilsen 1.gangsleser

    ReplyDelete