22/12/2010

*god jul!

















et lite forsøk på å fange en spent jonathan som skulle på nissefest i barnehagen med kameraet 
på mobilen en tidlig morgen i desember.


bare en liten tur innom for å ønske alle sammen en herlig jul! det har vært stille
her på bloggen en stund, og det kommer av at jeg fortsatt er syk, og jobber hardt
med å riste det av meg. satser nå på at en stille og fredelig jul skal gjøre susen, og
at bloggen snart er oppe og hopper som vanlig igjen. ikke gi oss opp; vi kommer
sterkt tilbake!
fin onsdag og fin jul*

6 comments:

  1. God jul og god bedring til deg!

    ReplyDelete
  2. God jul lille J, søte V og pappa T.

    ReplyDelete
  3. God jul til dere også. Gleder meg til å følge dere videre:))

    God bedring til deg, sliter ogås med å bli frisk og som deg satser jeg på at jula med sin antistress tar knekken på virus/bakterier :D

    ReplyDelete
  4. ÅÅÅh jeg savner da ungene var på nissefest i bhg, det er ikke helt de samme tradisjonene med skoleunger kan man si...

    Håper julen har vært helt fantastisk hos dere også , kos dere masse videre ;)

    ReplyDelete
  5. Godt nyttår dere tre ! Håper alt er bra. Stor klem!!

    ReplyDelete
  6. Godt nyttår! Håper det står bra til med dere alle tre, at dere har hatt en fin jul og fått alt dere ønsker dere :)

    ReplyDelete