04/12/2010

*inne!
















i dag holder lille j og jeg oss inne i mens kulda herjer ute og thomasen er på jobb. vi har prøvespist ribberullen, og konstantert at den
er like god i år som i fjor! vi har også studert det lille juletreet fra rafens som vi gror på boks , og blitt enige om at det er litt større i dag
enn det var i går. snart er det formiddagslur for lille j, og jeg skal krølle meg samme i sofaen med den nyeste utgaven av elle interiør.
fin lørdag!

ps! takk for alle fine kommentarer på dette innlegget! superkoselig å bli litt bedre kjent med dere*

3 comments:

  1. Hei, så koselig innlegg. Jeg er fast leser av den fine bloggen din, men har ikke vært så flink til å legge inn kommentarer...skal bli flinkere til det asså. Så nydelig den lille juletreboksen. Jeg skal til Oslo til uken og da må jeg kikke inn på Rafens for å se om de har flere igjen. Ha en fin helg videre. Hilsen Wilhelmines blogg.

    ReplyDelete
  2. Hvor lang tid tar det før den begynner å spire?

    ReplyDelete
  3. *wilhelmine:så koselig at du er fast leser! koselig blogg du har også!

    monica: det tok ca en uke før det kom noen små spirer!

    vigdis*

    ReplyDelete