01/12/2010

*kjedelig!






































jeg ligger rett ut i senga på tredje dagen med en feber og et sprekkeferdig hode som ikke
vil gi seg. og det er ikke bare jeg som synes det er kjedelig at det er slik, jonathan er også
rimelig misfornøyd med den slappe mamma`n sin! godt han har en gøyal pappa som orker å
være både mamma og pappa disse dager, og besteforeldre som kjører helt fra kongsberg for
å ta henting i barnehagen, middagslaging og kveldsrutiner. jeg lover å komme sterkere tilbake,
jonathan+at jeg lover at jeg ikke skal bli syk igjen før laaangt ut i 2011, kanskje ikke før i 2012
til og med! fin onsdag*

jeg har forresten fått mange spørsmål angående stolen på bildet over. den heter paulistano, og er
designet av paulo mendes da rocha. jeg fikk den av thomasen da jeg gikk gravid med jonathan, slik
at jeg skulle ha en god ammestol når lillingen poppa ut. jeg synes den er helt fantastisk, både å
sitte i og å se på.

13 comments:

  1. Så godt med en flink pappa og snille besteforeldre!
    Ta vare på deg selv og bli frisk!

    ReplyDelete
  2. God bedring :-)

    Herlig bilde!

    ReplyDelete
  3. Hehe, kjenner meg igjen! Jenny var i ekstase da hun kom i barnehagen en mandag etter både jeg og pappa'n hadde vært syke dagen før...

    God bedring!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Det bildet må du spare på..trekke fram i konfirmasjonen eller bryllupet når den tid kommer. Blinkskudd!

    Ønsker god bedring!

    Frk.Virrum :-)

    ReplyDelete
  6. slitsomt både å være syk å ha noen syke i huset... riktig god bedring!

    ReplyDelete
  7. Fantastisk bilde!

    God bedring

    ReplyDelete
  8. Skjønningen!!! Herlig bilde! Og nydelig stol!!!!
    Jeg er også syk *host*hark* på andre uken...:(
    Håper du blir friskere fortere enn meg;)

    Klem, Janni
    Duse Pasteller

    ReplyDelete
  9. Hei! Lurer veldig på hvor stolen er kjøpt jeg? :)

    Hilsen Yvonne

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. *hei yvonne! den ble kjøpt på jane doe som lå på bislett, men den har jo lagt ned. ser du feks kan få kjøpt den på nett her: http://www.grandesign.no/products/paulistano-crom-ramme

    vigdis*

    ReplyDelete